خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل گاز استان خبر داد؛

شرکت گاز فارس پیشرو در مدیریت انرژی و کربن شد

شرکت گاز فارس پیشرو در مدیریت انرژی و کربن شد
کد خبر : ۱۵۴۲۳۱۸

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: به پاس تلاش‌های بی‌وقفه و ایجاد بسترهای نوین انرژی و بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز استان فارس به عنوان شرکت پیشرو در مدیریت انرژی و کربن برگزیده شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، وحید بهفر در چهارمین نشست هم‌اندیشی مدیریت انرژی و کربن شرکت‌های گاز استانی، افزود: نشست‌های هم‌اندیشی زمینه‌ای مناسب برای تبادل‌نظر و همفکری میان مدیران و کارشناسان حوزه گاز به وجود می‌آورد تا در آن چالش‌ها و فرصت‌های موجود در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش کربن در حوزه‌های خانگی، صنایع، نیروگاهی و ... بررسی شود. 

وی با بیان اینکه در این نشست‌ها آخرین اقدامات صورت گرفته توسط شرکت های گاز استانی در راستای موضوع نشست مطرح و به‌ منظور ارتقای بهره‌وری در مصرف بررسی می‌شوند،خاطر نشان کرد: هدف نهایی بهینه‌سازی انرژی، حفظ محیط‌زیست و توسعه اجرای طرح‌های بهینه‌سازی است. 

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس، اقدامات انجام شده توسط این شرکت را که منجر به دریافت تقدیرنامه از سوی شرکت ملی گاز ایران و قرار گرفتن در تراز استان‌های پیشرو صنعت گاز شد را رفع چالش عدم امکان اندازه‌گیری مصرف سوخت گرمکن ایستگاه‌ها عنوان کرد. 

بهفر، یافتن راهکار مناسب، پیشنهاد استفاده از تجهیز ایستگاه‌ها مطابق فناوری روز دنیا با عنوان کوانتومتر، نصب آزمایشی در ایستگاه‌های سی جی اس استهبان و آباده و پالایشگاه شیراز، بررسی و پایش عملکرد و تدوین کتابچه استفاده از تجهیز مورد نظر را که پس از انجام بررسی‌های نظری و میدانی مورد قبول مدیریت انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت را از دیگر دلایل برگزیده شدن شرکت گاز  استان فارس در میان شرکت‌های برتر چهارمین نشست برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز