خبرگزاری کار ایران

دعوت از متخصصان فارس جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

دعوت از متخصصان فارس جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران
کد خبر : ۱۵۴۰۸۰۳

‌مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس از فعالان عرصه صنعت برق استان برای بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمی فرد با بیان اینکه چنین نمایشگاه‌هایی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت صنعت برق و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری و همکاری‌ها دارد، اظهار داشت: حضور شرکت‌های داخلی و خارجی و ارائه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های صنعت برق در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند فرصتی مغتنم برای تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباطات تجاری جدید نیز فراهم آورد.

این مقام مسئول نمایشگاه‌های تخصصی صنعتی را بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و نوآوری‌های شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران فرصت مناسبی است تا شرکت‌های فعال در این زمینه دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان صنعت مذکور قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت‌و‌سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

کریمی فرد، آشنایی با فناوری‌های نوین را از دیگر مزیت‌های حضور یا بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی عنوان کرد و افزود: در چنین رویداد‌هایی شرکت‌ها می‌توانند با الگوبرداری یا استفاده از فناوری‌های نوین ارائه‌شده به وسیله سایر شرکت‌ها، برای توسعه فنی و علمی مجموعه خود بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در پایان با دعوت از علاقه‌مندان، فعالان حوزه دانشگاهی، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه، تاکید کرد: بی‌تردید برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در برقراری فضای تعامل و ارتباط بیشتر جامعه علمی و دانشگاهی با صنعت برق کشور و استان، شناسایی شرکت‌ها و معرفی محصولات و خدمات به صنایع برق و انرژی و از سوی دیگر تبادل اطلاعات و تجارب نقش موثری ایفا می کند.

‌ به گزارش ایلنا این نمایشگاه  از تاریخ ٣ تا ٦ آبان ١٤٠٣ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز