خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی فارس مطرح کرد؛

بخش اقتصاد باید فارغ از نگاه‌های سلیقه‌ای و انحصاری دنبال شود

بخش اقتصاد باید فارغ از نگاه‌های سلیقه‌ای و انحصاری دنبال شود
کد خبر : ۱۵۴۰۷۹۸

رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: بخش اقتصاد در کشور باید فارغ از نگاه‌های سلیقه‌ای و انحصاری دنبال شود تا چرخ اقتصاد کشور به نفع مردم و منافع کشور بچرخد.

‌به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، محمدصادق حمیدیان در دیدار با مدیر کل صدا‌و‌سیمای استان فارس بیان کرد: متاسفانه صدا‌و‌سیما با نگاه سیاسی مسایل حوزه‌های مختلف را دنبال می‌کند که این نگاه جانبدارانه به صلاح کشور به‌ویژه بخش اقتصاد نیست زیرا تبعات این بخش در سایر حوزه‌ها نیز ملموس و مشهود خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش صدا‌و‌سیما در توسعه اقتصادی استان گفت: انتظار داریم صدا‌و‌سیمای استان حامی بخش اقتصادی و زمینه‌ساز تبلور توان اقتصادی استان باشد؛ اگر رسانه ملی در استان در راستای متبلور کردن توان اقتصادی استان هم گام با بخش خصوصی و دولتی حرکت کند، بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی، اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسالت صدا‌و‌سیما حل مشکلات و کمک به توسعه استان هاست افزود: همه ارکان کشور باید برای پیشبرد اهداف اقتصادی هم راستا، هماهنگ و موازی حرکت کنند که در این میان صدا‌و‌سیما و رسانه‌ها جایگاه تبیینی و ویژه‌ای دارند که آفت این بخش نگاه سلیقه‌ای و جانبدارانه در انجام رسالت است.

حمیدیان اظهارداشت: اقتصاد یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار درهر کشور است و همواره بخش اقتصاد و تولید ما از مهمترین بخش‌هایی است که دشمنان قصد دارند از آن بر علیه کشور ما استفاده کنند و در سال‌های اخیر نیز مشکلات عدیده‌ای برای تجارت و صادرات ما ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی باید برای ایفای نقش جریان ساز و تاثیرگذار خود در توسعه کشور باید جنبه جاذبه را در ساختار خود ایجاد کند ادامه داد: ارج نهادن به تولید ثروت و محتوای اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و نیاز است رسانه ملی در استان در این زمینه فعالیت‌های خلاقانه‌ای را در دستور کار خود قرار دهد.

صدا‌و‌سیما محل تعامل و گفتگوی همه نخبگان و دلسوزان است

در ادامه این جلسه مدیرکل صداوسیمای استان فارس نیز با بیان اینکه در دوره جدید شاهد تحول در صدا‌و‌سیمای استان خواهیم بود گفت: تحول نرم‌افزاری و محتوایی از برنامه‌های اصلی صداوسیما در این دوره مدیریتی است.

 امیر رئوف افزود: در دوره جدید مدیریت صداوسیمای فارس در‌های این سازمان به روی نخبگان، صاحب‌نظران اقتصادی و دلسوزان انقلاب و استان در تمام عرصه‌ها به‌ویژه بخش اقتصادی باز است تا با معرفی و برجسته‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی، نگاه ایجابی به این حوزه و پرداختن به ظرفیت‌هایی که تاکنون پرداخته نشده یا کمتر پرداخته شده زمینه رونق اقتصادی و پیشرفت استان را فراهم کرد.

رئوف با اشاره به اینکه اقتصاد اولویت اول کشور است و ما نیز به‌دنبال ایفای نقش خودمان در توسعه اقتصادی استان هستیم اظهارداشت: حل مشکلات اقتصادی، رونق سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران و جهش اقتصادی تنها با‌وفاق، همدلی، هم‌افزایی و کار گروهی امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: ما در رسانه ملی در استان به‌دنبال جریان‌سازی محتوایی و عمیق هستیم و تلاش می‌کنیم با جهت‌دهی صحیح فضای توسعه‌ای استان به مسیر غیر از اولویت‌های مشخص شده، هدایت نشود.

مدیرکل صداوسیمای فارس ضمن تاکید بر افزایش همکاری‌های صداوسیمای فارس و اتاق بازرگانی استان آمادگی این سازمان را برای تولید برنامه‌های فاخر، جذاب و مخاطب پسند برای رونق بیش‌از‌پیش اقتصادی استان اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز