خبرگزاری کار ایران

با کسب ۲ مقام برتر؛

شهرداری شیراز در جشنواره شهید رجایی فارس خوش درخشید

شهرداری شیراز در جشنواره شهید رجایی فارس خوش درخشید
کد خبر : ۱۵۳۴۵۸۸

رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز کارمند نمونه استان شد

بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان فارس با حضور استاندار فارس، فرمانداران، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی دیگر از مقامات ارشد استان با همراهی اصحاب رسانه در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی شهردار شیراز در شاخص‌های مهم «ترویج و توسعه فرهنگ نماز» و «ایمن‌سازی شبکه» به مقام برتر دست یافت و لوح‌های تقدیر به آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار به نمایندگی مدیریت شهری اهدا شد.

لوح تقدیر «بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان فارس» توسط استاندار فارس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مسئولان ارشد استان به آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهرداری شیراز به نمایندگی از شهرداری شیراز اهدا شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز کارمند نمونه فارس شد 

 رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به‌عنوان کارمند نمونه استان فارس در سال ۱۴۰۲ معرفی و لوح تقدیر «بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان فارس» را از استاندار فارس و جمعی از مسئولان ارشد استانی دریافت کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: با ترویج روحیه همدلی و تلاش جهادی می‌توان گام‌های بلندی در حوزه آبادانی شهر برداشت. 

علی‌حسین عباسی این موفقیت را مرهون حمایت‌های شهردار کلان‌شهر شیراز و پشتیبانی‌های شورای اسلامی شهر دانست و بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از پروژه‌های مهم در سطح کلان‌شهر شیراز به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی آنها آغاز شد. 

وی از تلاش جهادی کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خبر داد و افزود: رکوردشکنی عملیات عمرانی در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت و بسیاری از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار تقدیم شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) می‌شود. 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با تشریح برخی از این پروژه‌ها گفت: بزرگراه سرلشکر شهید استوار به طول ۶ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در سال ۱۴۰۲ به بهره.برداری رسید و پل سلمان فارسی طی مدت دوماه احداث شد. 

به گفته عباسی، ۵۰۰ نفر از نیروهای خدوم مدیریت شهری به صورت مستقیم در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز مشغول به فعالیت هستند و بیش از ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در اجرای پروژه‌های عمرانی فعالیت دارند. 

وی از تلاش برای بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح اردیبشهت طی هفته‌های آینده خبر داد و گفت: هم اکنون ۳۴ پروژه در مقیاس‌های مختلف توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در حال اجرا است و در سال جاری ۱۵ پروژه تقدیم شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز