خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام شهردار شیراز مطرح کرد؛

۱۸ مهرماه مراسم یادواره شهدای شهرداری شیراز برگزار می‌شود

۱۸ مهرماه مراسم یادواره شهدای شهرداری شیراز برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۳۰۰۷

قائم‌مقام شهردار شیراز گفت: تلاش شهرداری این کلان‌شهر بر این است تا در بازه زمانی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس، پروژه‌های متنوع شهری افتتاح و به بهره‌برداری برسد تا برگ زرین دیگری به یاد شهدا برای این کلان‌شهر رقم بخورد.

به گزارش ایلنا، آرش فرج‌زاده در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز به فعالیت ۱۳ هزار نفر در شهرداری این کلان‌شهر اشاره و اعلام کرد: قریب به ۲۰ درصد از این نفرات را  جامعه ایثارگران را تشکیل می‌دهند.

به گفته وی؛ ۲ هزار و ۶۰۵ نفر از کارکنان شهرداری شیراز از جامعه ایثارگران هستند که از این تعداد ۱۷۵ فرزند شهید، ۱۱۸ رزمنده، ۸۷۲ فرزند رزمنده و ۴۹۴ فرزند جانباز و ۵۲۲ رزمنده بازنشسته و به همراه ۳ هزار نفر از بسیجیان حوزه مقاومت شهدای شهرداری شیراز هستند‌

قائم‌مقام شهردار شیراز با بیان اینگه هفته دفاع مقدس امسال با برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای فارس قرین به یکدیگر شده است، گفت: مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های بسیاری پیش رو دارد و از این‌رو تمهیدات ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس با اهتمام شهردار این کلان‌شهر انجام شده است.

 فرج‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه این ایام از یکم مهر آغاز  شده و چهارم مهرماه مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری همراه با پخش بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با یادگاران دفاع مقدس خواهد بود‌.

وی ادامه داد:با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در ۱۸ مهرماه مراسم یادواره شهدای شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز تصریح کرد: این برنامه‌ها به‌طور مشترک با سپاه فجر استان فارس است و روزانه برنامه‌ها و یادواره‌ها پیش‌بینی شده است.

قائم‌مقام شهردار شیراز اضافه کرد: زمان‌بندی پروژه‌های شهرداری با درایت شهردار این کلان‌شهر به‌نحوی انجام شده که در آبان‌ماه و همزمان با برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس از برخی پروژه‌های بسته ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری شیراز رونمایی می‌شود.

 فرج‌زاده گفت: تلاش شهرداری شیراز بر این است تا در بازه زمانی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس، پروژه‌های متنوع عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل، فرهنگی و ... افتتاح و به بهره‌برداری برسد تا برگ زرین دیگری به یاد شهدا برای این کلان‌شهر رقم بخورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز