خبرگزاری کار ایران

مدیر کانون های خدمت رضوی فارس خبرداد؛

ارائه یک هزار خدمت درمانی به زائران و مجاوران حرم رضوی

ارائه یک هزار خدمت درمانی به زائران و مجاوران حرم رضوی
کد خبر : ۱۵۳۲۷۴۲

مدیر کانون های خدمت رضوی فارس گفت: ​با اعزام گروه های پزشکی متخصص اعضای کانون های خدمت رضوی استان فارس به مشهد مقدس جلوه هایی کم نظیر از خدمات بی منت سپید پوشان کادر درمان در جوار آستان قدسی حضرت رضا (ع) رقم خورد.

به گزارش ایلنا، سردار جابر مهدی یار در حاشیه اعزام گروه های جهادی درمان از استان فارس به مشهد مقدس، با تقدیر از حضور جهادی کادر درمان استان فارس از دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و جهرم در مشهد مقدس اظهار داشت: گروه‌های جهادی درمانی جزو اقشار دل‌سوز، مهم و تأثیرگذار جامعه هستند و هر جا که نیاز به همکاری و کمک باشد عرصه برایشان باز است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند تا محرومیتی رفع شود و یا خدمتی به خلق خدا برسانند. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس با بیان اینکه گروه های جهادی درمان استان فارس از هیچ خدمتی به هم نوعان خود دریغ نمی ورزند، اضافه کرد: در گروه جهادی دانشگاه های علوم پزشکی استان فارس در کانون سلامت رضوی از پزشکان متخصص و عمومی،پیراپزشکان و دانشجویان ترم های آخر رشته پزشکی و پرستاری تا دانشجویان ترم های پایین تر که شوق خدمت را در چهره هم دانشگاهی های خود دیده اند و جذب این فعالیت ها شده اند، به تعداد بسیاری حضور دارند. در این دوره این گروه ها به همراه تجهیزات پزشکی به مشهد مقدس اعزام شدند و در جوار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج (ع) به زائران و مجاوران آستان قدسی خدمات ارائه دادند. 

سیدعلی شمس نیا دبیر کانون سلامت از حوزه معاونت اجتماعی کانون های خدمت رضوی استان فارس  نیز با تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت :  اعزام گروههای جهادی درمانی یکی از فعالیت هایی است که در کنار فعالیت های دیگر این حوزه انجام می‌شود . 

شمس نیا ادامه داد : اعزام این گروه از استان فارس به مدت ده روز در روزهای پایانی شهریور ماه، و با توجه به حضور زائران زیادی در حرم امام رضا (ع) به دلیل مناسبت این ماه و همچنین پایان تعطیلات تابستان باتمام کادر درمان  اعزام شدند و در دارالشفاء حرم مطهر رضوی و همچنین فضای ایجاد شده  در محل باغ رضوان حرم حضور داشتند .  

دبیر کانون سلامت ، معاونت اجتماعی کانون های خدمت رضوی فارس ادامه داد:  گروههای جهادی درمانی استان فارس  در دارالشفاء و پایگاه‌های فوریت های پزشکی مستقر در حرم مطهر  مستقر بودند و با برنامه ریزی مسؤولان دارالشفاء  و باغ رضوان حرم رضوی، افراد در نوبت های درمانی و خدماتی ، خدمت رسانی کردند.

شمس نیا اضافه کرد: از استان فارس در این دوره ۴۷ نفر  در قالب این گروه حضور داشتندو افراد اعزام شده از فارس در کنار بقیه کادر درمان کشوری بالای یک هزار  مورد خدمت رسانی انجام دادندکه خدمات آنان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز