خبرگزاری کار ایران

در شورای شهر به تصویب رسید؛

الزام شهرداری به تهیه لایحه ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در شیراز

الزام شهرداری به تهیه لایحه ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در شیراز
کد خبر : ۱۵۲۵۰۹۷

یکصد و شصت و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز 15 دستور کار توسط 11 عضو شورا در قالب 4 نامه فرمانداری، 2 لایحه دوفوریتی، 3 طرح یک فوریتی، و 4 لایحه شهرداری و در نهایت 8 مصوبه به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ابتدا لایحه دوفوریتی درخصوص درخواست تصویب تصمیم کمیسیون مناقصه شهرداری شیراز مبنی بر خرید تعداد 300 دستگاه اتوبوس دیزلی به تصویب رسید.

در ادامه لایحه دوفوریتی شهرداری شیراز ، درخصوص ویژه برنامه شب های پرستاره (روایتگری حاج حسین یکتا، از رزمندگان ، ایثارگران و شهدای دفاع مقدس شیراز) بررسی و به تصویب رسید.

بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده شد به منظور برگزاری برنامه «شب های پر ستاره» از محل برگزاری رویدادها تا سقف مبلغ 20 میلیارد ریال به کانون فرهنگی رهپویان وصال پرداخت کند.

در این جلسه همچنین نامه فرمانداری شیراز تحت عنوان رفع ابهام از مصوبه درخصوص الحاق عبارت شرکت های خدمات عمومی به ماده 3 آیین نامه برون سپاری عملیات پیشگیری و رفع سدمعابر عمومی و ماده 3 آیین نامه برون سپاری پیشگیری از تخلفات ساختمانی  بررسی و اصلاح و یک تبصره به عنوان تبصره هشت الحاق شد.

لایحه شهرداری بررسی شده دیگر در این جلسه در خصوص الزام شهرداری شیراز به تهیه لایحه ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در کلان شهر شیراز بود که پس از بررسی به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین لایحه شهرداری شیراز، درخصوص یکپارچه سازی سامانه های اعلام وضعیت آلاینده های هوا و صوت بررسی و تصویب رسید.

بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده شد در راستای یکپارچه سازی سامانه های اعلام وضعیت و شاخص آلودگی هوا، حق انتفاع تعداد 4 دستگاه سنجش آلودگی و 2 دستگاه تابلو نمایشگر متعلق به اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با رعایت آیین معاملات شهرداری و تنظیم توافق نامه ای تا پایان آذرماه سال جاری اخذ کند.

در ادامه این جلسه لایحه شهرداری شیراز، درخصوص مصوبه با موضوع بررسی ایجاد اداره مولدسازی بررسی و لغو شد.

در ادامه لایحه شهرداری شیراز، درخصوص کمک به احدی از رانندگان بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی به نام یحیی حمید آوی با حضور10 نفر اعضای شورا بررسی و  به تصویب رسید.

بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری اجازه داده شد  به منظور تأمین قسمتی از هزینه درمان آقای یحیی حمید آوی راننده بخش خصوصی اتوبوسرانی مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از ردیف 150302 کمک به اقشار آسیب پذیر بودجه سال 1403 به وی پرداخت کنند.

همچنین در این جلسه نامه فرمانداری شیراز، مبنی بر رفع ابهام از مصوبه با موضوع "مساعدت در اجرای آسفالت معابر روستای حسن آباد قره باغ"، اصلاح و به تصویب رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز