خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح کرد؛

95 درصد روستاهای فارس گاز دار شده اند

95 درصد روستاهای فارس گاز دار شده اند
کد خبر : ۱۵۲۴۸۴۶

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: 95 درصد روستاها ی فارس گاز دار شده اند.

به گزارش ایلنا، وحید بهفر امروز 11 شهریور در نشست خبری با اشاره به افزایش گاز در سبد انرژی استان،ادامه داد: 8 هزار و 735 واحد صنعتی در فارس وجود دارد که حدود 89.5 درصد آنها گاز دار شده اند؛گازرسانی به 917 صنایع نیز در استان باقیمانده است و 687 صنعت در دست اجرا است.

بهفر با بیان اینکه از 72 شهرک صنعتی در استان 58 شهرک گازدار شده است و گفت: از 140جایگاه سی ان جی در استان 137 جایگاه گازدارو 3 مورد آن در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز فارس از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، گازرسانی به 123 شهر، نصب 956 هزار و 302 فقره علمک گاز، گازرسانی به 2 هزار و 470 روستا و گازرسانی به 7 هزار و 835 صنایع اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس یادآور شد: 459 میلیارد پروژه های گازرسانی در هفته دولت 1403 به بهره برداری رسید.

وی به بهره برداری پروژه های گازرسانی 6 روستا و شهرک استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بهره برداری ازپروژه های گازرسانی به 140 واحد صنعتی و تحت پوشش قرار گرفتن 990 خانوار در این مدت انجام شده است.

بهفر میزان مصرف گاز طبیعی از ابتدای امسال تاکنون حدود 4 میلیارد و 331 میلیون مترمکعب گاز بوده است و عنوان کرد: گازرسانی به 140 صنعت، مشترکین تجاری بیش از 94 میلیون و مشترکین خانگی 614 میلیون که 12 درصد از شبکه گاز استان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در راستای توسعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمنی گاز بهینه سازی رایگان بیش از 3 هزار و 429 واحد موتور خانه های مشترکین خانگی، تجاری و عمومی در راستای سیاست های اصلاح الگوی مصرف انرژی انجام شد.

بهفر به پایش ادارات و بازرسی های شرکت گاز اشاره کرد و افزود: تعداد کل قطع جریان گاز در این بازرسی ها 282 مورد، تعداد کل بازرسی ها 15هزار و 645 و تعداد کل اخطارهای صادر شده 4هزار و 833 مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس به کار سخت شرکت گاز در زمستان اشاره کرد و گفت: 90درصد نیروگاه های حرارتی از گاز است و چرخه صنعت کشور بر پایه گاز می چرخد. وی یادآور شد: بالای 80درصد مطالبات دستگاه های اجرایی به شرکت گاز استان فارس وصول شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز