خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار فارس انجام شد؛

تقدیر از تلاش‌های پاکبانان شیرازی در مسیر برگزاری پیاده‌روی اربعین

تقدیر از تلاش‌های پاکبانان شیرازی در مسیر برگزاری پیاده‌روی اربعین
کد خبر : ۱۵۱۹۳۹۷

در دیدار معاون استاندار فارس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با پاکبانان در مرز شلمچه از تلاش‌های پاکبانان شیرازی در مسیر برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی تقدیر شد.

 به گزارش ایلنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در دیدار با پاکبانان در مرز شلمچه ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند پاکبانان و سایر کارکنان خدوم شهرداری شیراز در مسیر برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی عنوان کرد: خدمات شهرداری شیراز در این مراسم به‌قدری مناسب بوده که سال گذشته وزیر کشور فارس را به‌عنوان استان نمونه معرفی کرد.

محمود رضایی همچنین اظهار کرد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد مردم منطقه و زوار نیز از ارائه خدمات شهرداری شیراز ابراز رضایت و خرسندی کرده‌اند.

وی با اشاره به حجم معنوی بسیار زیاد در مراسم‌های اربعین حسینی افزود: خدمات به زائرین امام شهید توفیقی است که نصیب بندگان خاص می‌شود و بی‌تردید این حجم بالا از فعالیت‌ها در این مسیر خدمت‌رسانی همدلانه از سوی همه استان‌ها را طلب می‌کند و ازآنجایی‌که چند سالی است این توفیق نصیب پاکبانان شهرداری شیراز می‌شود که در صف اول خدمت‌رسانی باشند را عنایت ویژه امام حسین(ع) می‌دانیم و از شما می‌خواهیم که در این مسیر خدمتگزاران مردم را از دعایتان بهره‌مند سازید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار صمیمانه خدمت به دلدادگان و شیفتگان امام حسین و یاران باوفایش را موهبتی الهی دانست و اظهار کرد: حضور در بین شما به‌منظور قدردانی از زحمات بی‌وقفه شما در این راه است که سبب شده پرچم شهرداری شیراز در این مکان بالا نگه‌داشته شود.

مسعود زارعی با اشاره به بازدید میدانی از مسیر محل فعالیت شهرداری شیراز و حجم بالای مواکب و زائرین بیان داشت: خدمت‌رسانی در این فضا و با این شرایط آب و هوایی بسیار سخت است و شما خادم زوار امام حسین (ع) با عشق و نیروی مضاعفی که دارید توانسته‌اید رضایت کسانی که در این مسیر حضور دارند یا عبور می‌کنند را به دست آورید.

وی ادامه داد: اجر شما بی‌حساب‌وکتاب است و ازآنجاکه دعای شما در حق بندگان تأثیرگذار است، ما را دعا کنید تا بتوانیم خدمتگزاری صدیق برای این نظام باشیم.

رئیس کمیته شفافیت، صیانت از حقوق شهروندان و سلامت اداری شورای اسلامی شهر شیراز نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این دیدار عنوان کرد: این درجه بزرگ را خدا به کسانی داده که ایمان‌دارند، از شهر خود مهاجرت کرده و درراه خدا تلاش می‌کنید ان شا الله این مسیری که آمده‌اید ذخیره آخرت شما شود.

مهدی طاهری ادامه داد: خدمت به زوار امام حسین (ع) کاری بسیار ارزشمند است و از شما تقاضا دارم همه مردم و حاجت داران را از دعای خیرتان بهره‌مند سازید.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز وجوه تمایز در مسائل زیادی را از شاخصه‌های شهرداری شیراز برشمرد و عنوان کرد: بی‌شک اگر در خیلی از مسائل متمایز هستیم به خاطر سرمایه انسانی است که همواره باقی است و پرچم شیراز را در جای‌جای کشور برافراشته شده است.

افسانه خواست‌خدایی ظرفیت‌های بسیار خوب در شهرداری شیراز را یادآور شد و گفت: یکی از این ظرفیت‌ها مدیریت پسماند است و خیلی مهم است در شهرداری شیراز فضای مدیریتی خدمات پسماند در حالت مطلوب نگه‌داشته شود و همین خدمات مشابه را در جای دیگری انجام شود که قطعاً در کنار سیاست‌گذاری‌های مناسب، اساس موفق شدن برنامه‌ها تلاش‌های بی‌وفقه شماست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز