خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۱ شیراز خبرداد؛

دومین پیست اسکیت استاندارد فارس در منطقه ۱۱ بهره‌برداری می شود

دومین پیست اسکیت استاندارد فارس در منطقه ۱۱ بهره‌برداری می شود
کد خبر : ۱۵۱۷۷۵۷

شهردار منطقه ۱۱ شیراز از بهره‌برداری دومین پیست اسکیت استاندارد استان فارس در منطقه ۱۱ خبرداد.

به گزارش ایلنا، بهزاد پرنیان امروز ۲۴ مرداد در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با اشاره به اینکه در منطقه یازده تلاش شده تا با نگاه جدید به فضای پارک‌ها توجه شود، افزود: در این خصوص باز طراحی جدید در بسیاری از پارک‌ها همچون پارک ارغوان در حال انجام است.

پرنیان ادامه داد: با حضور یک سرمایه‌گذار در منطقه عملیات ساخت شهربازی در بوستان نماز احداث می‌شود که میزان اعتبار نصب وسایل بازی در این پروژه ۲۱ میلیارد تومان است، همچنین با حضور یک سرمایه‌گذار در بوستان سایه عملیات اجرایی ساخت قطار کابلی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۱۱۰۰ هکتار محدوده خدمات‌رسانی و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش آن است، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این منطقه ۵۸۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی است و با توجه به پروژه‌هایی که در سطح منطقه تعریف شده، افزایش متمم بودجه در نظر است.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز گفت: در شهرداری شیراز با سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز و تدبیری که شهردار دارد، پروژه‌های بسیاری در سطح شهر در حال اجراست و می‌توان گفت شهر شیراز به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله پروژه‌های این منطقه است از شناسایی سه محله محروم «پودونک»، «شاهیجان» و «قناعت‌پیشه» به عنوان محله محروم  خبرداد و گفت: بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی این محلات پیش‌بینی شده است.

پرنیان ادامه داد: برای محله پودونک ۱۵ میلیارد تومان، محله قناعت‌پیشه ۱۳ میلیارد تومان و محله شاهیجان پنج میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی تخصیص داده شده است.

شهردار منطقه ۱۱ در ادامه با اشاره به وضعیت اجرایی برخی از پروژه‌های منطقه اضافه کرد: در سطح این منطقه دو سالن ورزشی توپی و غیر توپی به جهت احداث در نظر گرفته شده است که سالن ورزشی توپی عملیات خاکبرداری آن در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان‌بندی در سه ماهه نخست سال آینده پیش‌بینی می‌شود، به بهره برداری برسد.

پرنیان اظهار کرد: سالن مطالعه کتابخانه فال اسیری که سال‌ها این کتابخانه در حال احداث است و هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به علت مشکلاتی که در روند اجرا به وجود آمد، طی چند مدت تعطیل شده بود اما با تلاش همکاران این پروژه مجدد شروع به کار کرد و انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح فاز اول بوستان شهدای حج افزود: در یک ماه گذشته فاز اول بوستان شهدای حج به مساحت دوونیم هکتار افتتاح شد و عملیات اجرایی برای فاز ۲ با مبلغ پنج میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز تصریح کرد: دومین پیست اسکیت استاندارد استان فارس در سطح این منطقه طراحی و بهره‌برداری رسیده است که استقبال نوجوانان و جوانان از این پیست بسیار بالا بوده است.

پرنیان خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های اجرایی در سطح این منطقه، عملیات لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی، احداث ایستگاه آتش‌نشانی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، احداث مخزن آب با برآورد ۱۴ میلیارد تومان و احداث ساختمان منطقه و میدان‌گاه که در مرحله طراحی توسط شرکت مشاور از جمله این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: در اجرای نهضت جهش آسفالت در سطح این منطقه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر است که به دنبال آن عملیات روکش و ترمیم آسفالت انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز