خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مطرح کرد؛

نمایشگاه فارس بر مدار توسعه قرار گرفته است

نمایشگاه فارس بر مدار توسعه قرار گرفته است
کد خبر : ۱۵۱۴۳۷۶

طی مراسمی با حضور استاندار فارس کلنگ احداث دو پروژه عمرانی با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۷۰۰ میلیارد ریال بر زمین خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ، محمد هادی ایمانیه با اشاره به اهمیت استفاده از کالا ها و محصولات ایرانی، گفت: رسالت اصلی نمایشگاه فارس ایجاد فضا و بستری برای معرفی محصولات ایرانی و به عنوان سکویی برای فرهنگ سازی استفاده از این کالا ها است.

 وی ادامه داد: احداث یک مجتمع تجاری در محل نمایشگاه بین المللی با ایجاد فضای رفاهی برای مردم منطقه و شهر شیراز می تواند اثر مثبتی در رونق صنعت نمایشگاهی استان داشته باشد.

استاندار فارس با تقدیر و تشکر از تیم مدیریتی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس عنوان کرد: اقدامات و برنامه ریزی های مناسبی جهت رونق گردشگری نمایشگاهی صورت پذیرفته است که تخصصی تر کردن عناوین نمایشگاهی یکی از این اقدامات موثر است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با تشریح ابعاد مختلف این پروژه  بیان داشت: سیاست های کلی تیم مدیریتی نمایشگاه، بهره برداری و استفاده بهینه از فضای نمایشگاه بین المللی فارس است.

 محسن نهاوندی اظهار داشت: با توجه به رونق صنعت نمایشگاهی در فارس و استقبال بی نظیر شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از سایت نمایشگاه بین المللی فارس نیاز به توسعه فضای نمایشگاهی بیش از پیش احساس شده بود که  با طرح و برنامه مشخص امروز با حضور استاندار فارس کلنگ سالن ۱۰هزار متری سعدی بر زمین خورد تا گامی بلند در راستای توسعه فضای نمایشگاهی استان فارس به عنوان بزرگترین سایت نمایشگاهی جنوب کشور برداشته شود .

نهاوندی با تقدیر از مجموعه فروشگاه های هایپرلند به جهت حضور و سرمایه گذاری در نمایشگاه های بین المللی فارس  اظهار داشت: ایجاد یک مجموعه تجاری در نمایشگاه بین المللی فارس اثر مثبت متقابل برای هر دو مجموعه دارد و  سبب خیر برای مردم شهر شیراز باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز