خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

حمایت بهزیستی زرین دشت از مددجویان با اهدای ۳۸سری جهیزیه

حمایت بهزیستی زرین دشت از مددجویان با اهدای ۳۸سری جهیزیه
کد خبر : ۱۵۱۲۹۴۲

کمک بلاعوض مسکن به مددجویان زرین دشتی پرداخت شد

رئیس بهزیستی زرین دشت از اهدای ۳۸سری جهیزیه تا کمک ده میلیاردی بلاعوض مسکن و دهها خدمات دیگر به مددجویان بهزیستی زرین دشت در سالجاری خبر داد.

آرزو شکوهیان نژاد در گفت و گو با ایلنا با اشاره به مرحله اول آیین واگذاری جهیزیه به زوج‌های جوان، تحت عنوان طرح استانی مولی الموحدین(طرح ملی وصال یار) اظهار داشت: اداره بهزیستی زرین دشت در راستای تامین اقلام جهیزیه مددجویان متقاضی پشت نوبت، ۳۸سری جهیزیه به ۳۸نوعروس و زوج تحت پوشش بهزیستی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۷۴ میلیون تومان به ولی نعمتان خود اهدا شد. 

رئیس بهزیستی زرین دشت ارزش تقریبی هر سری جهیزیه را ۴۰۰میلیون ریال عنوان و گفت: هر سری جهیزیه شامل هشت قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، دو تخته فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس چینی، است.

وی یادآور شد: مرحله اول این طرح در سالجاری به  تعداد ۳۸ سری جهیزیه با مشارکت نوعروسان تحت حمایت بود که با حضور فرماندار، ائمه جمعه شهرهای حاجی آباد، شهرپیر و دبیران و دیگر مسئولان زرین دست در هفته بهزیستی توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی زرین دشت در ادامه از پرداخت کمک هزینه بلاعوض تهیه و ساخت مسکن یکصد میلیارد ریالی بهزیستی به مددجویان این اداره سخن گفت و خبر داد: در سالجاری۱۲۰مورد کمک هزینه بلاعوض تهیه و ساخت مسکن به مددجویان تحت بهزیستی شهرستان زرین دشت پرداخت شده است.

 وی خاطرنشان کرد: ارزش مبلغ اختصاص یافته یکصد میلیارد ریال بوده است که بصورت بلاعوض به خانوارهای دارای یک معلول به بالا پرداخت شده است.

حمایت بهزیستی زرین دشت از مددجویان با اهدای ۳۸سری جهیزیه

۱۲۴طرح اقتصادی زرین دشت تسهیلات ۲۰۰میلیاردی گرفتند

شکوهیان نژاد، همچنین به عملکرد حوزه اشتغال این اداره نیز اشاره کرد و ابراز کرد: امسال در حوزه اشتغال  ‌۱۲۴طرح اقتصادی  مددجویان زرین دشت به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: همه این طرح ها که عمدتا در حوزه کشاورزی و دامپروری بوده است ،جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی زرین دشت مجموع مبلغ پرداختی تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی زرین دشت را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

بهره مندی ۱۳۵نفر از مددجویان زرین دشت از مشوق های بیمه ای

شکوهیان نژاد در ادامه با بیان آمار مربوط به پرداخت حق بیمه کارفرمایی معلولان و مددجویان بهزیستی این شهرستان افزود: در سالجاری ۱۳۵نفر از مددجویان حوزه توانبخشی و امور اجتماعی بهزیستی زرین دشت از مشوق های بیمه ای کارفرمایی و خویش فرمایی به ارزش یازده میلیارد ریال بهره مند شده اند.

حمایت بهزیستی زرین دشت از مددجویان با اهدای ۳۸سری جهیزیه

پرداخت مستمری به بیش از ۲۵۰۰مددجوی زرین دشتی

وی یادآور شد: در یکسال گذشته چهارصد خانوار به جمعیت مستمری بگیران زرین دشت اضافه شده اند که با این افزایش آمار ، در حال حاضر دو هزار و۵۲۸ نفر مددجوی مستمری بگیر تحت حمایت بهزیستی زرین دشت هستند.

 وی گفت: ۲۷۳نفر نیز کمک هزینه حق پرستاری خانواده محور به مبلغ تجمیعی افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در سال دریافت می کنند.

انتهای پیام/
آمنه سپهر
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز