خبرگزاری کار ایران

مدیر شــرکت ســاختمانى «دیســاتک» مطرح کرد؛

سفر به آینده در حوزه ساختمان/ علم روز دنیا در ساختمان سازى اجرا شود

سفر به آینده در حوزه ساختمان/ علم روز دنیا در ساختمان سازى اجرا شود
کد خبر : ۱۴۹۷۵۷۷

مدیر شــرکت ســاختمانى «دیســاتک» با اشــاره به موفقیت هاى خود در حوزه ساختمان، بر لزوم اســتفاده از علم روز دنیا در ســاختمان سازى تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، على محســنى، جوان موفقى است که در زمینه فعالیت اقتصادى خود توانســته توانمندى خود را به منصه ظهور برساند و تاکنون 12 پروژه موفق ساختمانى را احداث کند و تحویل مردم دهد. 

مدیر شــرکت ساختمانى «دیساتک»گفت: تمام تلاش خود را به کار بســته ام تا به جوانان ارائــه طریق کنم و آنها نیز بتوانند زندگى خوبى داشــته باشند.

وى افزود: همانند بسیارى از جوانان بدون هیچ پشتوانه اى کار خود را از صفر آغــاز کرده ام و هیچ تحریم و مشــکل اقتصادى نتوانسته سد راهم شود.

مدیر شرکت ساختمانى «دیساتک» گفت: باید با نیازســنجى بازار و ظرفیت سنجى و ارائه توانمنــدى خود در هر زمینــه اى که مى توانیم در کشــور مفید واقع شــویم و در این راستا قدم برداریم.

محســنى چشم انداز شرکت «دیساتک» را «هــر خانــواده ایرانــى یــک واحــد آپارتمان باکیفیت،امن و راحت باید داشــته باشد.» عنوان و اضافــه کــرد: با تمام توان در این راه کوشــش خواهیم کرد.

وى درباره راهکارهاى ایجاد بیزینس موفق نیز عنوان کرد: بــا همه وجودم تمام راهکارهاى موفقیــت خودم را در اختیار جوانان هم ســن و ســال خودم قرار مى دهم تا با رعایت اصول آن بتوانند کسب و کار موفقى را پیشه کنند.

مدیر شرکت ساختمانى «دیساتک» اضافه کرد: درست اســت که به دلیل تحریم ها ، شاهد مشکلات اقتصادى بسیارى هستیم اما با انتخاب مســیر درســت و پشــتکار و تلاش مىتــوان به اهداف بزرگ خود، جامعه و کشور رسید.

محســنى با بیان اینکه گلــه مندى جوانان از شــرایط بد اقتصــادى، مشــکلات تحریم ها و نبــود امکانات و...را بهانه هاى بــراى درجا زدن در مســیر موفقیت مى دانــد، تصریــح کرد:من به نوبه خود و به عنوان فردى که ســالها ســختى ها و مشــکلات زیادى را متحمل شــده و بدون هیــچ پشــتیبانى و حمایت مالى از صفر شــروع کــرده ام ، از جوانــان مى خواهــم که با تلاش و کوشــش و با ایجاد انگیزه و هدف، این مشکلات را پشت سر بگذارند و بر آنها پیروز شوند.

وى در پاســخ بــه ســئوالى درخصــوص چگونگى ورود به این عرصه، خاطرنشان کرد: من در املاک مشــغول به کار بودم و بعد از ســالها کسب تجربه در این صنف و با سنجش ظرفیت ها و نیازهــاى بازار و باور به توانمندى خود در ارائه خدمات رســانى در ایــن زمینه،تصمیم به ثبت شرکت کردم.

محســنى درباره چگونگى انتخاب نام شــرکت گفت:«دیســا» در زبان هخامنشــى بــه معنى بنا و معمار اســت. تک (TECH) هــم بــه معنــى نــوآورى و تکنولــوژى مــدرن اســت که کلمه مرکب «دیســاتک» را تشــکیل مــى دهد و ما حتى براى انتخاب نام شــرکت به همه مسائل توجه کرده ایم.

محسنى افزود: چشم انداز شــرکت را بر پایه این شعار قرار دادهایم که «هر خانــواده ایرانى یک خانه بــا کیفیت امن و راحت داشته باشد» رویکرد دوم ما نیز این است که چگونه مىشود با یک میلیارد هم صاحبخانه شد.

مدیر عامل شرکت «دیساتک» تصریح کرد: یکى دیگر از رویکردهاى شرکت و تبدیل سرمایه یک میلیاردى جوانان به 10 میلیارد در شــرکت دیســاتک بــوده اســت و در پیج اینســتاگرامى شــرکت تمام اقداماتى که خــودم انجام داده ام و نتیجــه مطلوبى از آنها داشــته ام را در اختیار هموطنان در سراسر کشور قرار داده ام.

وى درباره شــعار نظام مند و ســاختارمند شــرکت و ارزشمندســازى گفت: با توجه به این شــعار ارزشــمند بودن خود را ثابت کردیم، ما با رویکرد« اول کشورم، دوم شهرم و سوم شرکتم» که همه آنها در نهایت به خود انســان و شخص خواهد رسید،کار را آغاز کردیم.

حضور در نمایشـگاه هاى بین الملل در راستاى دریافت اطلاعات روز دنیا 

محسنى ادامه داد: حضور در نمایشگاه هاى بین المللى در راستاى دریافت اطلاعات روز دنیا، خدمــات رســاندن بهتر و اســتفاده از راهنمایى اســاتید برجســته در پیشــبرد اهداف شــرکت دیساتک بسیار قابل اهمیت بوده است.

مدیــر شــرکت ســاختمانى «دیســاتک» تاکید کرد: حضور در نمایشــگاه هاى بین المللى و اســتفاده از ظرفیت هایى کــه در جهان وجوددداشــت و در پیشبرد عملکرد سریع و سرعت در روند پیشرفت ساخت سازها نقش موثرى داشت را در دســتور کار خود قــرار دادیم و براى به روز بــودن فناورى هــاى ســاختمانى در جدیدترین نمایشــگاه اکســپو 2022 دبى، نمایشگاه «بیگ فایو»دبى و نمایشگاه ساختمان سازى و معمارى عمان حضور داشتیم.

وى حضور در نمایشــگاه هــاى بین المللى را ســفر بــه آینده دانســت و گفــت: در پى آن هســتیم تا نتیجه ســفر به آینده را در پیشــبرد و تقویت زیرســاخت هاى ساختمان سازى کشور اجرایى کنیم و سبک سازى ارائه تجدید پذیرى دستاوردهاى مهم ما از نمایشگاه هاى بین المللى در کشورهاى مختلف جهان بود.

محســنى تصریح کــرد: جهان به ســمت سبک سازى حرکت کرده است و حضور جوانان با انگیزه کــه براى عمران آبادانى کشــور تلاش مى کنند در این نمایشــگاه بســیار دیده شد؛ به عنــوان مثــال در این نمایشــگاه میلگردهایى را مشــاهده کردیم که مقاومت آن 2 برابر از فولاد بیشــتر و وزن آن یــک دهــم میلگردهاى حال حاضر بود.

مدیر عامل شرکت ساختمانى «دیساتک» گفــت: در ایــن نمایشــگاه از بتنى کــه در یک مترمکعــب وزن آن بین 400 و تا 600 کیلوگرم بود، اســتفاده شــد و این در مقایسه با بتن هاى مــا که در هــر مترمکعب بالغ بــر 2 تن و 300 کیلوگرم وزن دارد بســیار قابل توجه است و در واقع اســتفاده از این بتن ها وزن ســاختمان را تا یــک دهم کاهش مى دهــد و 20 درصد کاهش اســتفاده از میلگــرد را به دنبال خواهد داشــت.

محسنى گفت: در ادامه همین بازدیدها ساخت و ســازهاى روز در اروپا را شاهد بودیم که در حال شکل گیرى اســت و با استفاده از آن کاهش 50 درصــدى وزن ســاختمان و کاهش 50 درصدى خواب ســرمایه مشترى و یا کاهش 50 درصدى زمان تحویل به مشــترى را شــاهد خواهیم بود.

وى تصریح کرد: جهان در حال پیشرفت است و اگر ما از ظرفیت ها، اســتعدادها ، شایستگی ها و توانمندى هاى جوانان نخبه خود به نحو احســن اســتفاده کنیــم می توانیم همگام بــا جهان گام برداریــم یا حداقل دنبالــه رو آن تحول و انقلابى عظیم در صنعت ساختمان سازى ایجاد کنیم.

مدیر شرکت ساختمانى «دیساتک» با اشاره به اینکه جهان براى ارائه زیبا و مشترى مدارى و جذب، هزینه هاى زیادى انجام داده است، گفت: نکته قابل ملاحظه دیگر در این نمایشگاه ارائه و یا جذب بود. ارائه در نمایشــگاه و غرفه هاى آسیا و اروپــا داراى تفاوت بســیار قابل تاملى بود. در غرفه هاى اروپا، صندلی ها براى ســرمایه گذاران و دریافت کننده خدمات بود و تمام ارائه دهنده ها از تکنولــوژى و مانیتورینــگ روز دنیا اســتفاده می کردند، در صورتى که در غرفه هاى آســیا این موضــوع به صورت بالعکس بــود؛ ارائه دهنده در جایگاه ویژه قرار داشت و دریافت کننده خدمات به صورت ایســتاده دریافــت اطلاعات مى کرد و از کاتالوگ هاى چاپى اســتفاده مى شــد که این خود باعث استقبال از غرفه شرکت هاى اروپایى مى شــد و این در صورتى بود که شاید خدمات و کیفیت هاى آســیایى ها حتى مى توانســت با محصولات اروپایى برابــرى کند بنابراین اهمیت ندادن مدیران و نبود نــگاه ویژه به موضوع ارائه یکى از دلایل نداشتن بازار توسعه مى شود.

در ساخت،اسـتحکام بخشـى واحدها در بالاترین سطح استان قرار گرفته ایم

وى بــا اشــاره بــه تاثیرات مثبــت حضور در نمایشــگاه تصریــح کرد:بــا بهره گیــرى از دســتاوردهاى این نمایشــگاه همه تلاشــمان را کردیــم و به جرات مى توانیم بگوییم که کیفیت در ساخت،اســتحکام بخشــى واحــد هــا را در بالاترین سطح استان در اختیار داریم و در بحث افزایش ســرعت هــم موثر عمل کــرده و خواب سرمایه را به حداقل رساندیم به طور مثال پروژه 18 واحدى که در اردیبهشت 1402 آغاز به کار کــرده ایم در کمتر از 11 ماه در مرحله پایانى و تحویــل قرار داردکه این دلیل تمایز ما و انتخاب هوشمندانه سرمایه گذاران است.

محســنى افــزود: اکنــون ایــن شــرکت ســاختمانى بــراى ســاخت واحدهاى خــود از «هبلکــس» که یــک نوع از مصالــح روز دنیا به شــمار مى رود اســتفاده مى کند، «بلوک سبک دیوارى» aac (عایق صوتى و حرارتى) است به نحوى که براى همسایگان هیچ مزاحتمى ایجاد نمى شود.

مدیر عامل شرکت ساختمانى «دیساتک» پیرامون موضوع توجه به محیط زیست و کاشت درخت در پروژه هاى احداث شــده اظهار داشت: شعار ما «مشــترى برنده، فروشنده برنده، فضاى ســبز برنده»است و اعتقاد دارم که باید به فضاى سبزهم توجه ویژه اى داشت و هواى خوب امروز حاصل درخت کارى گذشــتگان ماست و ما هم براى نســل بعــدى باید راه درختــکارى را ادامه دهیم و در هر پروژه ما به فضاى ســبز هم توجه شــده اســت چرا که حفظ فضاى سبز، جزئى ازاولویت هاى زندگى انسان ها به حساب مى آید.

درتمام ۱۲ پروژه «دیسـاتک»تلاش شـده طراحـى فضـاى سـبز به طـور ویژه صورت گیرد

محسنى گفت: جهان به سمت و سویى در حال حرکت اســت که در حال استفاده و ساخت مصالح تجدید پذیر اســت به طــور مثال اجزاى ســازنده پلاســتیکى که در ســاختمان استفاده می شود بعد از چندده سال استفاده و پایان عمر آن بــه چرخه بازیافت برمی گـردد و اجراى این نوع تجزیه پذیرى در بتن در حال بررســى است و ما با بهره گیرى از ایــن تکنولوژى ها مىتوانیم کمــک بزرگ و شــایانى به عمران و آبادســازى کشــور عزیزمان ایران داشته و حافظ ایران براى آیندگان باشیم.

مدیــر عامــل شــرکت ســاختمانى «دیســاتک» افزود: با توجه به دســتاوردهاى ما از نمایشــگاه ها و رویکرد شــرکت دیساتک نگاه عمیــق به آینده و نســل آینــده و اهمیت دادن بــه محیط زیســت در تمــام پروژه هاســت و در تمام 12 پروژه «دیســاتک»تلاش شده طراحى فضاى ســبز به طور ویژه صــورت گیرد حتى در انتخــاب مکان براى ایجاد پــروژه دقت نظر ویژه داریــم و در جایى که فضایى مهیا براى کاشــت درختان وجود داشــته باشــد، اقدام بــه این کار مى کنیم.

محســنى گفت: یــک کار زیبا که توســط شــرکت دیساتک انجام مى شــود، در اسفند ماه هرسال به تعداد واحدهاى مسکونى ساخته شده، از ساکنین براى کاشت نهال در فضاهاى مختلف دعوت به عمل مى آید.

وى ادامه داد: دیســاتیک به عنوان شــرکت خلاق و پیشــتاز و جوان با بهره گیرى از تجارب دنیا شرایطى را فراهم کرده که سرمایه گذار حتى در زمان رکود متضرر نشــود و ســوددهى داشته باشد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز