خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا فارس مطرح کرد؛

طرح تشویقی برای مشترکین کم مصرف آب

طرح تشویقی  برای مشترکین کم مصرف آب
کد خبر : ۱۴۹۵۷۷۸

مدیر عامل شرکت آبفا فارس با اشاره به اینکه مدیریت مصرف آب یک معروف پسندیده است، گفت: تا پایان فصل گرم سال برای مشترکین کم مصرف طرح تشویقی جذابی در نظر گرفته ایم که شرح آن اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی شبانی افزود: به ترسیم تصویری جامع از وضعیت منابع آب استان فارس پرداخت و روند آبرسانی به مشترکین این شرکت در سراسر استان را در شرایط مطلوب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه استان فارس به عنوان یکی از استان های وسیع کشور دارای اقلیم های مختلف آب و هوایی و بافت های گوناگون جمعیتی است، اظهار کرد: بارندگی ها در سال آبی جاری که از مهر سال گذشته آغاز شده و تا مهرماه سال جاری ادامه می یابد، در حد انتظار نبوده است؛ به طوری که در سال گذشته بالغ بر ۸۰ درصد کاهش بارندگی نسبت به مدت مشابه داشتیم.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود: هرچند در روزهای منتهی به سال جدید و اوایل سال جاری وضعیت بارندگی ها در استان شرایط بهتری داشت، اما به سفره های آب زیر زمینی کمک چندانی نکرده است و طبق نظرات کارشناسی، این منابع کماکان دچار افت سطح آب هستند.

وی گفت: در مقابل آبهای سطحی نظیر ذخایر سد ها شرایط بهتری دارند و شهرها و روستاهای منتفع از این منابع دارای وضعیت مطلوب تری در تأمین آب هستند.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس با بیان اینکه با تمام اوصاف در هیچ نقطه ای از استان قطعی آب برنامه ریزی شده نداریم، گفت: اگر مشترکین آب شرب تنها ۲۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، از تابستان پیش رو گذری مطلوب خواهیم داشت.

شبانی در همین راستا ادامه داد: اقدامات زیادی را برای بهبود شرایط در دو حوزه ی سخت افزاری و نرم افزاری انجام داده ایم و نسبت به اثرات آن در فصل گرم سال بسیار خوشبین هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز