خبرگزاری کار ایران

مؤسس و مدیرعامل پیشخوان ملّی خبرداد؛

سامانه ملی استارت‌آپ به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۰۱

مؤسس پیشخوان ملی از رونمایی "سامانه ملی استارتاپ" خبر داد.

به گزارش ایلنا، هدایت‌اله سلیمی با تشریح کارکرد سامانه "ملّی استارت‌آپ" به عنوان هشتمین مجموعه عضو "گروه مالی-اقتصادی پیشخوان ملّی"، بیان کرد: این سامانه در حوزه کارآفرینی چیزی شبیه به معجزه بوده و با ظرفیت های عظیم مالی و اجرایی خود، امکان تاسیس کسب و کار برای عموم افراد جامعه را بدون سرمایه و امکانات محقق می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه ملّی استارتاپ همه مؤلفه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی و مدیریت یک کسب و کار همانند زیرساخت، وبسایت، اپلیکیشن، سرمایه اولیه، نگهداری، پشتیبانی، توسعه و غیره... را در اختیار علاقمندان کارآفرینی قرار می‌دهد.

مؤسس پیشخوان ملّی با تصریح اینکه سامانه "ملّی استارت‌آپ" یک سکوی مشارکت در تاسیس آسان کسب و کار ها محسوب می‌شود، افزود: کاربران در بخش نخست با ورود به سامانه متبوع، از بین کسب و کارهای موجود در حوزه‌های مختلف شرایط را مطالعه و بررسی و بر حسب علاقه ‌و توانایی، یکی از کسب و کارها را انتخاب و در گام بعدی، یک کسب و کار کامل با نام اختصاصی و تحت برند خود و با تامین سرمایه و محصول، پشتیبانی مالی، اداری و فنی را تحویل می‌گیرند.

سلیمی تاکید کرد: در واقع متقاضی بدون طی مسیر طولانی، بدون سرمایه و بدون توان اجرایی خاص، صاحب کسب و کار می‌شود.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت "ملّی استارت‌آپ" در بازدهی کسب و کارهای تاسیس شده ۳۰ تا 50درصد می‌باشد اما مالکیت برند مربوط به خود متقاضی است.

مؤسس پیشخوان ملّی اظهار کرد: ملّی استارتاپ در 18 ماه گذشته توانسته 4 مدل مختلف از کسب و کار های مستعد را تولید کند که هر کدام از آنها در طول 2 سال آینده قابلیت تاسیس در تیراژ 1000 واحد را دارند و امیدواریم این سامانه به واسطه تامین سرمایه و پشتیبانی همه جانبه، فضای رشد کسب و کارهای آنلاین را به مسیر جدیدی سوق ‌دهد. البته مدل های کسب و کار در ملی استارتاپ به طور پیوسته در حال افزایش بوده و در حال حاضر 5 مدل دیگر در دست تحقیق، آماده سازی و توسعه می‌باشد.

وی ادامه داد: ساز و کار ملّی استارتاپ منحصر به فرد بوده و اولین و تنها مجموعه کشور است که چنین امکانی را فراهم می‌کند و این توان اجرایی عظیم حاصل همکاری مشترک ملی استارتاپ و پیشخوان ملی با بیش از 60 شرکت همکار و شریک تجاری می‌باشد که از جمله آنها می‌توان به سامانه ملّی پی؛ پرداخت یار شبکه شاپرک بانک مرکزی و سکوی تامین مالی ملّی سرمایه اشاره کرد.

به گفته سلیمی، تنها کاری که متقاضی در این سامانه انجام می‌دهد این است که برای رونق بخشی و افزایش درآمد حاصل از کسب و کار خود، به تبلیغ و معرفی آن کسب و کار به دیگران بپردازد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سامانه "ملی استارت‌آپ" زیرمجموعه "گروه مالی-اقتصادی پیشخوان ملی" می‌باشد، گفت: پیشخوان ملی، یک موسسه اقتصادی است که با همکاری مشترک چند شرکت دانش بنیان ایجاد شده و یک از مهترین اهداف آن تسهیل تجارت الکترونیک و افزایش تولید ناخالص ملّی خصوصا در حوزه فناوری های نوین مالی و توسعه کارآفرینی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز