خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوانات:

افتتاح طرح‌های عمرانی در دهه فجر امسال ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

افتتاح طرح‌های عمرانی در دهه فجر امسال ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند
کد خبر : ۱۴۲۴۷۹

با بهره برداری از ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان در دهه مبارک فجر برای حدود ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

شیراز - ایلنا: فرماندار بوانات گفت: طرح‌های عمرانی بوانات ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز محمداسدالهی عصر امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: با بهره برداری از ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان در دهه مبارک فجر برای حدود ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها رقمی در حدود ۸۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

اسدالهی ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۱۵ طرح در زمینه توسعه کشاورزی شامل پرورش دام، طیور و ایجاد گلخانه کشت صیفی جات است که با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده‌اند.

فرماندار بوانات گفت: در حوزه بهداشت و درمان هم چندین پروژه عمومی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اجرا و آماده بهره برداری شده‌اند.

اسدالهی اظهار کرد: در بحثمقاوم سازی مسکن شهری و روستایی نیز در این ایام شاهد بهره برداری از دو هزار واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خواهیم بود.

وی گفت: همچنین همزمان با این ایام فرخنده، شاهد افتتاح شبکه دیجیتال تلویزیونی در بخش مرکزی و مزایجان شهرستان خواهیم بود.

اسدالهی، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی سنگ بوانات هم گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به طور همزمان کلنگ احداث۱۵۰ واحد فرآوری سنگ در شهرک صنعتی سنگ این شهرستان به زمین زده خواهد شد.

فرماندار بوانات، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق حماسه اقتصادی در کشور افزود: آغاز عملیات احداثاین تعداد واحد فرآوری سنگ با توجه به رشد نامطلوب صنعت در این شهرستان، علاوه بر ایجاد تحولی عظیم در حوزه صنعت شهرستان، شعار حماسه اقتصادی را نیز عینیت می‌بخشد.

وی، در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در دهه مبارک فجر نیز گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، غبار روبی امامزادگان شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از هنرمندان و برگزاری جشن عمومی در طول دهه فجر، غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

فرماندار بوانات افزود: همزمان با این ایام برنامه دیدار و ملاقات مستقیم مردم با مسوولان، نشست پرسش و پاسخ فرماندار و مسوولان شهرستان در بخش‌های مختلف و ویزیت رایگان بیماران در روز ۲۲ بهمن ماه نیز پیش بینی شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز