مدیرعامل سایپایدک:
افزایش رضایت مشتریان در رأس برنامههای سایپایدک قرار دارد
ایلنا: مدیرعامل سایپایدک تأکید کرد: در سال جاری بر موضوع افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمرکز کردهایم به طوری که این امر مهم در رأس برنامههای ما قرار دارد.
به گزارش به نقل از سایپا نیوز، مصطفی وحیدزاده در جمع تعدادی از مدیران نمایندگیهای سایپایدک با بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار تلاشها برای افزایش رضایت مشتریان، چرخ اقتصاد و کسب و کار نمایندگیها هم باید در چرخش باشد. به همین دلیل مدیران نمایندگیها باید به گونهای برنامهریزی کنند تا ضمن حضور مستمر و مداوم در محیط کار، بر تمام فرآیندها کنترل داشته باشند و ما در سایپایدک کاری مهمتر از افزایش رضایت مشتریان نداریم.
وی با اشاره به اینکه سایپا به واسطه برخورداری از نمایندگیهای وفادار از بهترین سطح خدمات فروش و پس از فروش بهره میبرد، ادامه داد: رفتار محترمانه با مشتری ضامن بقای کسب و کار است و از این بابت رفتار مدیر نمایندگی الگویی برای سایرین است تا با رفتار همراه با احترام با مشتری، رضایت او را افزایش دهد.
مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در دو سال گذشته با همکاری و همراهی مدیران نمایندگیها بسیاری از مشکلات را کم کردیم و در عین حال باید مشکلات موجود را نیز با کمک هم حل کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم. از این بابت برگزاری جلسات هماندیشی با نمایندگیها قطعا در رفع مشکلات موثر است.
وحیدزاده تاکید کرد: بنا بر تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگیهایی که رتبه 4 را در ارزیابیها کسب میکنند از چرخه خدمات پس از فروش حذف خواهند شد. لذا ما به دنبال اصلاح نقاط ضعف هستیم تا نمایندگیهایی که رتبه پایین دارند عملکرد بهتری داشته باشند و به رتبه بالاتر ارتقا یابند.