خبرگزاری کار ایران

۷۰ مگاوات به برق جزیره تا پایان امسال اضافه می‌شود

۷۰ مگاوات به برق جزیره تا پایان امسال اضافه می‌شود
کد خبر : ۱۴۴۰۳۹

مرتضی بلوکی مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش: بازگرداندن ۱۶۰ هزار هکتار زمین از سود جویان و اجاره زمین به متراژ پایین برای اشتغال ساکنان کیش از دیگر اقدامات مدیریت جریزه کیش در طی ۵ ماه گذشته بوده است.

در طی ۵ ماه گذشته و از زمان آغاز به کار فعالیت مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره جدید، جزیره کیش بار دیگر شاهد عملیاتی شدن پروژه‌های عمرانی متوقف شده بوده است.

مرتضی بلوکی مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که تا نوروز سال ۹۳،۷۰ مگاوات به برق جزیره اضافه می شود، از برگزاری مسابقات غرب آسیا در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده خبر داد.

بلوکی مشاور علی اصغرمونسان، مدیر عامل سازمان منقطه آزاد کیش با تشریح برنامه های این سازمان از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید گفت: در طی ۵ ماه گذشته و از زمان آغاز به کار فعالیت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره جدید، جزیره کیش بار دیگر شاهد عملیاتی شدن پروژه های عمرانی متوقف شده بوده است.

وی با تشریح عملکرد ۵ ماهه برنامه‌های مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: افزایش۷۰ مگاواتی برق این جزیره یکی از اصلی ترین اولویت های مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش بوده است که تا نوروز امسال به بهره برداری می رسد.

مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، طرح توسعه فرودگاه این جزیره و اسکله، و افزایش ارتفاع این موج شکن از ۸ متر به ۱۸ متر را از دیگر برنامه های در دست اقدام مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد.

بلوکی به افزایش فضای سبز در جزیره اشاره کرد و بیان داشت: افزایش طرح فضای سبز کیش به وسعت ۶۰ هکتار نیز از دیگر برنامه هایی است که در حال حاضر عملیاتی شده است.

وی همچنین به برنامه های در دست اقدام این سازمان در حوزه بهداشت اشاره کرد و عنوان داشت: افزایش تخت بیمارستانی و تجهیزات بیمارستان از جمله اضافه کردن ۵ دستگاه آمبولانس از دیگر اقداماتی است برای توسعه بهداشت و درمان در جزیره کیش که از سوی سازمان اجرایی شده است.

بلوکی ادامه داد: احداثخانه هنرمندان، برگزاری مسابقات غرب آسیا در نیمه دوم فروردین نظارت بر اجرای طرح های نیمه تمام عمرانی از دیگر برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در ۵ ماهه گذشته بوده است.

مشاور رسانه ای مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به برگزاری مسابقه دوستانه تیم فوتبال امید ایران و کره جنوبی اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقه به میزبانی این جزیره برگزار شد و نزدیک به ۵ هزار آن مسابقه را تماشا کردند.

وی تصریح کرد: بازگرداندن ۱۶۰ هزار هکتار زمین از سود جویان و اجاره زمین به متراژ پایین برای اشتغال ساکنان کیش از دیگر اقدامات مدیریت جریزه کیش در طی ۵ ماه گذشته بوده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز