خبرگزاری کار ایران

چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی برگزار شد

چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی برگزار شد
کد خبر : ۱۴۳۸۳۲

چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش بازاریابی در کشور، معرفی روش‌ها و ابزارهای بازاریابی کاربردی و منطبق با فرهنگ ایرانی و بهره گیری از فناوری‌های نوین بازاریابی براساس نیاز روز جامعه برگزار شد.

چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی با رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کنفرانس چهارمین دوره از برگزاری سلسله کنفرانس‌های بازاریابی و فروش بود که به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش بازاریابی در کشور، معرفی روش‌ها و ابزارهای بازاریابی کاربردی و منطبق با فرهنگ ایرانی و بهره گیری از فناوری‌های نوین بازاریابی براساس نیاز روز جامعه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، کنفرانس ملی بازاریابی و فروش با رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی و به منظور نکوداشت مرحوم کاظم معتمدنژاد، استاد برجسته علوم ارتباطات و تجلیل ازاحمدروستا به عنوان پدرعلم بازاریابی ایران برگزار شد و در این مراسم محمدرضا نظری، مشاور عالی مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، احمدرضا فتوت، مدیرعامل هواپیمایی ماهان، کیمیایی متخصص اصول و فنون مذاکره وعلی پاکزادیان مقدم مشاور عالی بازاریابی و برندینگ به سخنرانی پرداختند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز