نقش هایپرمارکتها در اصلاح نظام توزیع
هایپرمارکت فینال در حال حاضر با توجه به همه پیش نیازهای لازم برای عرضه کالا با کمترین سود به مصرفکنندگان سعی دارد در زمینه چالشهای توزیع کالا در ایران، عملکردی متفاوت در جهت اهداف متعالی دولت امروز در طرح تحول نظامتوزیع کالا برداشته باشد.
تعداد زیاد واحدهای صنفی در سطح خرده فروشی، بالا بودن هزینههای شبکه توزیع کالا، فقر اطلاعات در خصوص فعالیتهای تجاری، آمار توزیع کالا و نامطئن بودن بخش قابل توجهی از حمل و پخش کالا در شبکه توزیع، از مشکلات نظام توزیع در کشور هستند که به وجود قیمتهای ناهماهنگ در کالاهای همسان دامن می زنند. هایپرمارکتها از جمله مهمترین بنگاههای تجاری هستند که در سطوح گوناگون این مشکل را مرتفع میسازد.
به گزارش ایلنا، هایپرمارکتها با حمایت از حقوق مصرف کننده، کوتاه کردن مسیر فروش و عرضه کالا و شناسایی نیازهای بالقوه مشتری، کالاها را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به عموم مصرفکنندگان عرضه میکند. در نتیجه از یک سو به رعایت کلیه قوانین و مقررات مرتبط با حقوق مصرفکنندگان در عرضه کالاها توجه شده و از سوی دیگر با مشارکت تامینکنندگان کالاها(تولیدکنندگان و یا واردکنندگان)، آن ها را ملزم به عرضه کالا در کوتاهترین مسیر ممکن مینماید.
براساس این گزارش، اولین هایپرمارکت مجازی ایران(Final. ir) محصولات مورد عرضه را با قیمت مناسب از تولیدکنندگان داخلی و یا خارجی تهیه و با قیمت و کیفیت مطلوب به مصرفکنندگان نهایی عرضه مینماید.
از دیگر مزایای مهم فعالیت هایپرمارکت مجازیFinal. ir در اصلاح نظامتوزیع، ایجاد قیمت هماهنگ در سراسر ایران است. به طوریکه با توجه به امکان سفارش کالا در همه مناطقی که به اینترنت دسترسی دارند، توانسته به مرجعی مطمئن در ارایه قیمت کالاهای قابل عرضه در همه کشور تبدیل شود.
هایپرمارکت فینال در حال حاضر با توجه به همه پیش نیازهای لازم برای عرضه کالا با کمترین سود به مصرفکنندگان سعی دارد در زمینه چالشهای توزیع کالا در ایران، عملکردی متفاوت در جهت اهداف متعالی دولت امروز در طرح تحول نظامتوزیع کالا برداشته باشد.