خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی حق مسلم وزارت صنعت است

نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی حق مسلم وزارت صنعت است
کد خبر : ۲۵۴۲۶۱

با توجه به اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین موضوعات مربوط به شکل گیری اتاق‌های بازرگانی است وزارت صنعت باید دقت لازم را برای این انتخابات داشته باشد.

عضو اتاق بازرگانی تهران نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی را حق مسلم وزارت صنعت دانست.

محسن بهرامی ارض اقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد ادعای برخی افراد در خصوص دخالت وزارت صنعت در انتخابات اتاق بازرگانی اظهار داشت: این موضوع حق مسلم وزیر صنعت است زیرا آقای نعمت زاده رئیس شورای نظارت در اتاق های بازرگانی سراسر کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین موضوعات مربوط به شکل گیری اتاق‌های بازرگانی است وزارت صنعت باید دقت لازم را برای این انتخابات داشته باشد.

بهرامی افزود: همچنین قائم مقام وزیر صنعت در این انتخابات رئیس شورای عالی نظارت است که طبیعتا باید اجازه داده شود که این انجمن وظایف خود را در چارچوب قانون انجام دهد.

بهرامی در خصوص محل برگزاری انتخابات نیز گفت: در ابتدا ظاهرا گفته بودند انتخابات در محل اتاق بازرگانی انجام شود اما با توجه به پیش بینی مشارکت زیاد اعضای اتاق و نگرانی از ازدحام وشلوغی و ترافیک منطقه که ممکن بود باعثریزش آراء شود نمایشگاه بین المللی و مصلی تهران به عنوان گزینه‌های بعدی مطرح شد تا با و جود فضای بیشتر و استفاده از حمل و نقل عمومی اعضاء بتوانند بدون زحمت رای خود را بدهند.

وی در خصوص جایگاه اتاق بازرگانی در کشور نیز افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اینکه رئیس پارلمان بخش خصوصی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور انتخاب شد این پیام روشن به پارلمان بخش خصوصی داده شد که رئیس جمهور به دنبال تحقق وعده‌های انتخاباتی خود و عملیاتی کردن آن در خصوص ارتقای بخش خصوصی است.

این عضو اتاق بازرگانی تصریح کرد: در حال حاضر دولت یازدهم برای پذیرش پیشنهادات بخش خصوصی گوشی شنوا دارد و صدای واحد بخش خصوصی هم از طریق اتاق بازرگانی شنیده می‌شود، این اتاق به عنوان مشاور سه قوه در کنار دولت زمینه ساز رفع مشکلات اقتصادی است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز