خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان:

دومین نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب برگزار می شود

دومین نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب برگزار می شود
کد خبر : ۲۲۲۶۵۹

نظرسنجی مردمی در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی از ابتدای آذر ماه جاری به مدت ۴۰ روز در سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از برگزاری دومین دوره نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب خبر داد و گفت: نظرسنجی مردمی در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی از ابتدای آذر ماه جاری به مدت ۴۰ روز در سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سیدمحمد جعفری افزود: در دوره اول این نظرسنجی که سال گذشته در ۴۱ گروه کالا و خدمات موردنیاز اقشار جامعه برگزار شد، حدود ۷۰۰ هزار رأی از سراسر کشور جمع آوری و براساس این آرا در هر گروه برندهای محبوب معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند کرد.

وی با اشاره به آنکه شناسایی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان می تواند، زمینه اطلاع رسانی و آشنایی هرچه بیشتر مردم را با برندهای محبوب فراهم کرده به مصرف کنندگان در خریدهای بهتر کمک کند، تصریح کرد: این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ ملی با مشارکت و حمایت جدی فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

جعفری از تمام مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کرد تا ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم آورده، ضمن تقدیر از تلاش های شرکت های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای سایر هموطنان فراهم آورند.

محمد ناطق دبیر اجرایی جشنواره برند محبوب نیز گفت: در پی برگزاری موفق اولین دوره نظرسنجی برندهای محبوب در سال ۱۳۹۲ دومین دوره نظرسنجی برندهای محبوب مردم از طریق چهار روش اینترنتی، پیامکی، حضوری و تلفنی در گروه های مختلف کالاو خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام و در نهایت برگزیدگان طی مراسمی در روز ۵ بهمن ماه امسال معرفی می شوند.

وی با اشاره به نتایج نظرسنجی سال ۱۳۹۲، گفت: در دوره اول این نظرسنجی که در ۴۱ گروه کالا و خدمات موردنیاز اقشار جامعه برگزار شد، حدود ۷۰۰ هزار رأی از سراسر کشور جمع آوری و براساس این آرا در هر گروه ۲ برند به عنوان برندهای اول و دوم معرفی شدند.

ناطق افزود: در این دوره با توسعه مدل اجرایی جشنواره، گروه های کالا و خدمات به حدود ۸۰ گروه توسعه پیدا کرده اند که براساس آرای مردمی، برندهای حایز بالاترین رای در هر گروه به عنوان برند محبوب معرفی خواهند شد.

وی اظهار داشت: در جشنواره امسال برندهای برتر در حوزه کالاهای الکترونیکی از قبیل تلفن و تلفن همراه، ماشین های اداری و وسایل صوتی - تصویری؛ بانک، بیمه و تجارت الکترونیکی؛ لوزام خانگی؛ سلامت و آرایشی؛ مسافرت، تفریح و سرگرمی؛ مواد خوراکی و نوشیدنی؛ مد و لوکس مشارکت دارند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز