خبرگزاری کار ایران

با «ایزوفول» ویتامین بنوشید

با «ایزوفول» ویتامین بنوشید
کد خبر : ۱۵۴۸۸۴۰

نوشیدنی‌های انرژی‌زای "ایزوفول" با برخورداری از عصاره‌های گیاهی، نمونه محبوب و پرطرفدار در بازار داخلی است.

به گزارش ایلنا؛ شرکت بازرگانی "ابتکارآوران رنجبر" به شماره ثبت ۳۱۳۴۲ در سال ۱۳۹۰ با مجوز صادرات و واردات تأسیس شد.این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ در امر واردات و صادرات کالاها و برندهای شناخته شده در سطح جهان آغاز کرد.

 بلافاصله پس از گذشت چند ماه با تکیه بر اهتمام کار گروهی، شبکه‌های تجاری بین‌المللی، پرسنل کارآزموده و تجارب بالا در زمینه تجارت بین‌المللی و ملی توانست فعالیت خود را در زمینه تجارت جهانی به نحو چشمگیری افزایش دهد.

هدف اصلی شرکت، توجه به نیازهای واقعی بازارها و پاسخگویی به این نیازها به نحو صحیح و کارآمد است، استراتژی این شرکت تنوع کسب و کار، مطرح شدن در بازارهای بین المللی و توسعه تجارت جهانی است.

این مجموعه هدف فعالیت خود را خدمت به جامعه ، تولیدکنندگان و بازرگانان، صادرکنندگان و واردکنندگان و توسعه و رونق بخشی در بازارهای داخلی و بین المللی به منظور حرکت هر چه سریعتر در بازارهای بین‌المللی و کسب جایگاه بهتر در تجارت بین‌المللی تعریف کرده است.

از جمله کالاهای این شرکت نوشیدنی‌های انرژی‌زای ایزوفول و بلک پاور است.

نوشیدنی‌های انرژی زا ایزوفول داری ویتامین‌های B۲وB۳ و B۵وB۶ وB۱۲  بوده وتحریک کننده‌های خوبی برای ذهن هستند و سبب افزایش انرژی ذهن و بدن می‌شوند. این نوشیدنی دارای عصاره‌های گیاهان علفی و کافئین دار بوده موجب افزایش توانایی فیزیکی و ایجاد حالت هوشیاری شده و خواص آنتی‌اکسیدانی را در بر دارد.

همچنین نوشابه انرژی زا بلک پاور با استفاده از بهترین ترکیبات و استانداردهای صنعت غذایی دنیا ساخته شده که دارای کیفیت بالایی  است. نوشیدن روزانه یک عدد انرژی زا بلک پاور به شما کمک می‌کند تا در تمام ساعات شبانه روز پرانرژی، شاداب و فعال بمانید.

این نوشابه انرژی زا به‌دلیل استفاده از استانداردهای اروپا و ترکیبات با کیفیت، طعم بی‌نظیر و ویژه‌ای ارائه می‌کند.نوشابه‌های بلک پاور نه تنها در تأمین انرژی بلکه در تقویت عملکردهای ذهنی و فعالیتهای جسمانی نیز مفید هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز