خبرگزاری کار ایران

نان ویژه گیاهخوارن در«سه نان»

نان ویژه گیاهخوارن در«سه نان»
کد خبر : ۱۵۴۸۷۸۴

برند تجاری "سه نان" با استفاده از دانش روز دنیا روزانه با محصولاتی سالم و کامل مهمان سفره‌های مردم بوده و برای گروه‌های ویژه از جمله ورزشکاران، افراد نیازمند رژیم غذایی خاص و گیاهخواران محصولات متمایزی ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ گروه صنعتی نامی‌نیک نهاد (سهامی‌خاص) تحت نام تجاری "سه نان"، با احداث کارخانه در شهرک صنعتی بهارستان در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار، به عنوان اولین و تنها واحد تولید کننده نان صنعتی در ایران با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ تن نان سالم و مغذی در سفره میلیون‌ها ایرانی جای دارد.

به دلیل فرآیند پیشرفته خمیرگیری، تخمیر، پخت و خنک سازی و عدم استفاده از جوش شیرین و سایر مواد افزودنی ناسالم  محصولات این واحد صنعتی، در تنظیم و بهبود دستگاه گوارش بسیار موثر است.

انواع نان جو، نان سبوس دار، نان تست، نان پروتئین، نان‌های پایه شیرین و… در "سه نان" با مخلوطی از آردهای سبوس دار و کامل که ویژگی‌های آن مورد تأیید بخش غذایی گروه صنعتی (کاک) هلند است تهیه و تولید می‌شوند. همچنین آرد مصرفی در سیلوهای مکانیزه از حیث گرما و رطوبت کنترل و نگهداری می‌شود.

تمام محصولات "سه نان" برای گیاه خواران مناسب است و همچنین نان‌های پروتئین، نان تافتون سبوس، نان جو و تُست هفت غله سه نان از جمله نان‌های بسیار مغذی، رژیمی‌ و پرطرفدار و توصیه ویژه شرکت سه نان به ورزشکاران است.

خرید نان رژیمی ‌در انواع مختلف و سایر محصولات "سه نان" برای مشتریان همواره هم به صورت خرید اینترنتی از فروشگاه‌های دیجی کالا ، اسنپ مارکت و بروز مارکت و هم خرید حضوری از فروشگاه‌های جانبو ، ویوان ، هفت و استار مارکت میسر است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز