خبرگزاری کار ایران

"شیرین عسل" از بسته کوچک بیسکویت تا صادرات به ۶۵ کشور

"شیرین عسل" از بسته کوچک بیسکویت تا صادرات به ۶۵ کشور
کد خبر : ۱۵۴۸۳۳۳

فعالیت واحد تولیدی "شیرین عسل" در بیش از سه دهه روی نمودار صعودی بوده و در حال حاضر محصولات خود را به ۶۵ کشور صادر می‌کند.

به گزارش ایلنا؛  "شیرین عسل" داستان شیرینی و طعم زندگی از سال ۱۹۹۰ است. دنیای خوشمزه و شیرین گروه صنعتی غذایی "شیرین عسل" در سال ۱۳۶۹ با یک بسته کوچک بیسکویت ساندویچی پوشیده شده با شکلات شروع به کار کرد. با این حال، با اعتماد و وفاداری مصرف کنندگان در ایران و بسیاری از کشورهای جهان، گروه صنعتی غذایی شیرین عسل به طور مستمر در جهت رضایت و سلامتی مصرف‌کنندگان به عنوان سرمایه اصلی این شرکت تلاش کرده است.

"شیرین عسل" در طول توسعه سریع تاریخی خود از یک کارخانه کوچک به گروه پیشرو قنادی کشور، توانایی رشک برانگیزی برای سازگاری با محیط بیرونی همیشه در حال تغییر از خود نشان داده است. "شیرین عسل" تنها گروه قنادی کاملاً یکپارچه ایرانی است که کاکائو، شکلات و شیرینی‌های باکیفیت را تولید و به بازار عرضه می‌کند و به اقشار مختلف مصرف ‌کننده و مشتریان در بازارهای جهانی عرضه می‌کند. شیرین عسل تنها گروه قنادی کاملاً عمودی یکپارچه به عنوان رهبر بازار ایران است.

شرکت "شیرین عسل"در سال ۱۴۰۲ عنوان واحد نمونه صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی را از طرف خانه صنعت و معدن و تجارت ایران کسب نمود. همچنین  به عنوان صادرکننده برگزیده سال ۱۴۰۰ استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

در سال ۱۴۰۰ یونس ژائله بنیانگذار گروه صنایع غذایی "شیرین عسل" در ششمین دوره امین‌الضرب به عنوان کارآفرین برتر کشور از سوی اتاق بازرگانی تهران موفق به دریافت لوح و نشان امین‌الضرب شد.

نشان امین‌الضرب نشانی است که هر ساله توسط اتاق بازرگانی تهران به کارآفرینان و پیشکسوتان برجسته بخش‌ خصوصی کشور اهدا می‌شود.

در حال حاضر ۲۰۰۰۰ نفر مستقیماً در خطوط تولید یا فروشگاه‌های این شرکت‌ها کار می‌کنند و محصولات آن به ۶۵ کشور جهان صادر می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز