خبرگزاری کار ایران

«آرین لبن» پاسخگوی نیاز ورزشکاران

«آرین لبن» پاسخگوی نیاز ورزشکاران
کد خبر : ۱۵۴۸۲۵۸

صنایع غذایی "آرین لبن" با مطالعه نیازهای ورزشکاران در مصرف لبنیات محصولاتی متمایز را ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا؛ گروه کارخانجات کشـــــت و صنعت وافر رویش آرین در سال ۱۳۸۴ به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و توسعه یافته در صنعت تولیدات انواع خوراک آماده دام و طیور وپخش نهاده‌های دامی ‌با بکارگیری کادری متخصـــــــــص و با هدف تامین زنجیره غذایی(پروتئین) تحت برند آرین لبن آغاز به فعالیت کرد.

در ادامه، این مجموعه در سـال۱۴۰۰ با برند "آرین لبن" اقدام به تأسـیس و راه‌اندازی کارخانه تولید پودرهای لبنی، خامه، کره و همچنین تصفیه و بسته بندی روغن‌های خوراکی با اخذ مجوز از وزارت صنعت معدن تجارت و وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی وبا بهره گیری ازتجهیزات مدرن وبه روز و مطابق با استانداردهای روز دنیا کرد.

 محصولات این شرکت شامل انواع پودر شیر خشک، انواع پودر آب پنیر، خامه و کره فله ، مالتو دیکسترین ، پنیر پیتزا و روغنهای خوراکی با بهترین کیفیت و استانداردهای رایج صنایع غذایی با برند "آرین لبن" آماده عرضه به مشتریان داخلی و خارجی است.

اما یکی از اقدامات متمایز این مجموعه توجه به لبنیات ویژه ورزشکاران است. برای بدنسازی باید بدن قوی و استخوان مستحکمی ‌داشته باشید. از فواید لبنیات بدنسازان باید به پروتئین و کلسیم موجود در لبنیات اشاره کرد که باعث افزایش استحکام استخوان و تقویت رشد عضلانی می‌شود.

از برترین فراورده‌های لبنی که مناسب یک ورزشکار است می‌توان به شیر، ماست، پنیر و پودر آب پنیر اشاره کرد.

"آرین لبن" محصولات ویژه‌ای برای ورزشکاران ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به شیر طعم دار اشاره کرد. شیر طعم دار شکلات نوشیدنی است که امروزه اغلب جوانان طرفدار آن هستند، این نوشیدنی یکی از گزینه‌های خوب برای بعد از ورزش است. جالب است بدانید که بدنسازان قدیمی ‌زمانی که هنوز زیاد مکمل وجود نداشت، روزانه یک گالن شیر که معادل تقریباً چهار لیتر است مصرف می‌کردند.

همچنین پنیر کاتیج که جزو لبنیات بدنسازان است دارای میزان زیادی پروتئین و کازئین است، کازئین نوعی پروتئین است که سرعت هضم آن پایین است. به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب‌ها قبل از خواب یا هر زمانی، پنیر کاتیج است. پنیر سفید هم مانند این پنیر تولید می‌شود اما به خاطر تغییراتی در آن، عمر طولانی‌تر و طعم بهتری نسبت به پنیر کاتیج دارد.

"آرین لبن" توانسته است گواهی‌نامه تطبیق کیفی محصولات را از روسیه اخذ کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز