خبرگزاری کار ایران

«پرسیس»، شکل مدرن هویت ایرانی

«پرسیس»، شکل مدرن هویت ایرانی
کد خبر : ۱۵۴۸۲۲۳

برند "پرسیس" این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. انتخاب عبارت «شکل مدرن هویت ایرانی» گویای تمایزی در محصولات این برند صنایع غذایی دارد.

به گزارش ایلنا؛ "پرسیس" مدعی است که محصولاتی از قلب گذشته با حفظ اصالت خاص، رنگ و بوی دلنشین از فرهنگ غنی ایران و با رویکردی جدید و به‌روز را عرضه می‌کند. بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره این مجموعه از جوان‌ترین کارآفرینان برتر جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان سال ۱۴۰۰ است و این شرکت که از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است.

محصولاتی همچون برنج‌هاشمی‌(برنج اصیل ایرانی)، طعمی ‌آشنا و به‌یادماندنی، روغن‌های سلامت‌محور ذرت و سرخ‌کردنی حاوی کنجد و همچنین روغن آفتاب‌گردان، از سویی نوشیدنی‌های خاص و جذاب زعفران لیمو و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی حاوی تخم شربتی که مادران‌مان از کودکی خوردن آن را به عنوان موادی مغذی به ما توصیه می‌کردند، حالا با جلوه‌ای مدرن و در نهایت با حفظ اصالت اولیه خود، با برند پرسیس به بازار عرضه می‌شود.

به تعبیر بانیان این مجموعه "پرسیس" نمادی از کیفیت و نوآوری در صنعت غذایی ایران محسوب می‌شود. از زمان تأسیس، بر آن بوده‌ تا محصولاتی با کیفیت و سلامت‌محور را به بازار عرضه کند. تاریخچۀ آن نیز بازگوکنندۀ رشد و توسعه مستمر در تولید محصولات متنوعی همچون روغن‌های سرخ‌کردنی، برنج، کنسرو، آبمیوه‌ها و حبوبات است.

مأموریت "پرسیس" ارتقاء سلامت و رفاه جامعه از طریق عرضه محصولاتی است که نه تنها خوش طعم، بلکه مغذی و سالم نیز هستند. این مجموعه در پی آن است تا با به‌کارگیری فناوری‌های مدرن و رویکردهای پایدار، استانداردهای جدیدی در صنعت غذایی ایران تعریف کند.

"پرسیس" تنها یک برند نیست، بلکه نمادی است از تعهد به کیفیت و علاقه به فرهنگ غنی آشپزی ایرانی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز