خبرگزاری کار ایران

«نادری» ۱۸ سال صادر‌کننده نمونه کشور

«نادری» ۱۸ سال صادر‌کننده نمونه کشور
کد خبر : ۱۵۴۶۵۳۴

گروه صنعتی نادری با تثبیت جایگاه خود در بازار ۱۸ سال است که به عنوان صادرکننده نمونه کشور شناخته می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ هرمز پاکدامن لاهیجی، بنیان‌گذار صنعت کلوچه فعالیت خود را از سال ۱۳۲۹ با تولید کلوچه سنتی و عرضه آن در یک فروشگاه آغاز و سپس مقدمات ایجاد کارگاه کلوچه سازی را با توجه به استقبال مصرف‌کنندگان فراهم  و در سال ۱۳۳۵ با تجهیز کارگاه شرکت تولیدی "نادریان فرد" با نام تجاری "نادری" و" آرم گوزن" به ثبت رسانید و با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی مجموعه خود را به پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا مجهز کرد.

 اکنون صنایع غذایی نادری با تأسیس و ثبت پنج شرکت تولیدی و مرکز پخش به‌نام‌های ۱-شرکت تولیدی نادریان فرد ۲- شرکت تولیدی نگین ناب ۳- گروه صنعتی نگین نادری ۴- شرکت نگین نادر شمال ۵- شرکت توزیع و پخش  نادری و با تنوع بیش از ۲۶۰ قلم انواع محصولات کلوچه، کیک، بیسکویت، ویفر، شکلات، غله حجیم ، چای و برنج در بسته‌بندی‌های متنوع در صنایع غذایی کشور از اعتبار خاصی برخوردار و برند معروف آن به‌نام نادری  شهرت بین‌المللی دارد.

شرکت‌های هم‌گروه نادری با دارا بودن پروانه های بهره‌برداری و ساخت و دارا بودن استانداردهای داخلی و بین المللی از جمله  ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱ ،ایزو ۲۲۰۰۰ و HACCP محصولات خود را در سراسرکشور توزیع و در امر صادرات نیز فعالیت گسترده‌ای دارند.

مدیران این مجموعه معتقدند که مشتری در کار آن‌ها یک هدف زود گذر نیست بلکه منتهای هدف و غایت همه اقدامات است و بهبود کیفیت یکی از مهمترین راههای رقابت در بازار امروز (بازار بین‌المللی کیفیت) است. کارکنان صنایع غذایی نادری در تمامی سطوح سازمان تمایل دارند در پرتو رعایت مقررات استاندارد بتوانند به‌عنوان الگوی کیفیت معرفی شوند.

محصولات نادری در محیطی پاکیزه و کاملاً بهداشتی توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک که در بسیاری از خطوط بدون دخالت نیروی انسانی تولید و پس از انجام آزمایشات فنی لازم و نمونه برداری، بسته بندی و پس از تائید مدیر کنترل کیفیت روانه بازار می‌‌شود.

کارکنان گروه صنعتی نادری مصمم هستند در کنار توسعه کمی، محصولات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه های مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز