خبرگزاری کار ایران

حرفه‌ای باش، اسپینگر بنوش

حرفه‌ای باش، اسپینگر بنوش
کد خبر : ۱۵۴۶۱۸۸

برند "اسپینگر" با این تفکر که برند‌های موجود، نمی‌توانند آن‌گونه که باید مؤثر باشند و محصولی تولید کنند که بتواند به افراد انرژی ببخشد و خستگی روزانه آن‌ها را از بین ببرد، خلق شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ شرکت "دنیای مهر اسپاد"، با هدف ساخت محصولاتی با کیفیت که در عین حفظ سلامت مصرف‌کننده، برای او انرژی و شور و شادی کافی را فراهم آورد، در زمستان سال ۱۳۹۹ با شعار «حرفه‌ای باش، حرفه‌ای بنوش» تأسیس شد.

پس از تأسیس شرکت "دنیای مهر اسپاد"، تلاش‌های زیادی برای تولید نوشیدنی‌هایی باکیفیت و سالم که بتوانند در افزایش انرژی، شادی و ایجاد فضای دوستانه مؤثر باشند، انجام شد. در این جهت، آزمایش‌ها و بررسی‌های متعددی انجام شد که در نهایت در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، محصولی تولید شد که تمامی اهداف مشخص شده را به ثمر رسانید و با عنوان برند اسپینگر شناخته شد.

این شرکت با چشم‌انداز حفظ سلامت مشتریان و ایجاد انرژی و شور و هیجان در آن‌ها و همچنین ایجاد تمایز نسبت به سایر برند‌ها تلاش می‌کند محصولاتی باکیفیت و شایسته مشتریان تولید کند که هم از نظر طعم و مزه و ظاهر موردپسند واقع شده و هم بتواند موجب رفع خستگی، انرژی‌زایی و حفظ سلامت فرد شود.

مأموریت شرکت "دنیای مهر اسپاد" این است که محصولی باکیفیت ارائه دهد که بتواند علاوه بر ایجاد طعم و مزه‌ دلچسب، موجب افزایش انرژی و پتانسیل ذهنی و قدرت خلاقیت فرد داشته باشد که بتواند با حداکثر قابلیت در حرفه‌ خود کار انجام دهد. علاوه بر این‌ها، اسپینگر وظیفه خود دانسته که مفاهیم شادی‌بخش اجتماعی را تشریح کرده و موجب رهایی از احساسات ناخوشایند روزمره و افزایش امیدواری در میان افراد جامعه شود.

برترین ارزش برند اسپینگر، تولید محصولی‌ست سلامت‌محور است که انرژی، نشاط و شادابی شما را افزایش دهد؛ همچنین تمایز و برازندگی ارزش برتر دیگر اسپینگراست.

نوشیدنی‌های انرژی‌زا زیادی از برند‌های دیگر هستند که بدون توجه به سلامت مصرف‌کننده، طعم و مزه، بسته‌بندی جذاب و ... فقط به انرژی‌زا بودن محصول توجه کرده‌اند. توجه به این آیتم‌ها، محصولات اسپینگر را از سایر محصولات متمایز کرده و آن را به یک محصول برازنده و شایسته تبدیل کرده است.

ارزش دیگر اسپینگر، محصولات حرفه‌ای برای افراد حرفه‌ای‌ست. افراد حساس به کیفیت کار و فعالیت خود می‌توانند با استفاده از این نوشیدنی‌های حرفه‌ای، انرژی و آمادگی ذهنی خود را برای انجام کارهای‌شان فراهم کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز