توان تولید روزانه ۳۰ تن کیک در مجموعه «دالین مهر»
با بهرهگیری از دانش روز جهانی شرکت دالین مهر در حال حاضر توان تولید روزانه۳۰ تن کیک و مافین را داراست.
به گزارش ایلنا؛ شرکت دالین مهر در خرداد ماه ۱۳۸۶ تأسیس شد. کارخانه دالین مهر که برای تولید کیک، کلوچه، کوکی، و بسته بندی قند و شکر طراحی شده است، در دی ماه ۱۳۸۷ به بهرهبرداری رسید. ماشین آلات این کارخانه با بهرهگیری از دانش روز ایتالیا ساخته و نصب گردیده و توان تولید روزانه ۳۰ تن از انواعCup Cake و Muffin را دارد.
طراحی ساختمانها و ماشین آلات کارخانه دالین مهر با بهره گیری از آخرین استانداردهای HACCP انجام یافته و این کارخانه با کیفیت کارخانجات اروپایی ساخته شده است.
در سالهای اخیر این شرکت از ابعاد گوناگون ظرفیت تولید، کیفیت و تنوع محصولات، شبکه توزیع سراسری و صادرات گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. کیفیت بیمانند محصولات شرکت دالین مهر سبب شده است که بخش عمده ای از تولیدات این شرکت به خارج از ایران صادر شود.
شرکت دالین مهر با نوآوری خود، با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات را در حجم تولید بالا به بازار عرضه مینماید.تمامی فرآوردههای شرکت دالین مهر در ردیف با کیفیت ترین و سالم ترین محصولات کیک و کلوچه کشور به شمار میآیند. زیرا مواد اولیه لازم جهت تولید محصولات از با کیفیت ترین مواد خارجی تهیه میشود.
شرکت دالین مهر با هدف ارائه سبد کامل محصول، طیف گسترده و متنوعی از کیکهای غنی شده را برای اولین بار در ایران با طعمهای مختلف در برنامه توسعه خود قرار داده است. هم اکنون کیکهای غنی شده با روی، ویتامین دی و کلسیم با برند بینگوپلاس علاوه بر بازار ایران به کشورهای دیگر نیز صادر میگردد.
متخصصان و مدیران جوان و مجرب این مجموعه از برجسته ترینهای این حوزه در کشور محسوب میشوند. شرکت دالین مهر قصد دارد با استفاده از تکنولوژی و دانش روز و استفاده از مواد اولیه و بسته بندی با کیفیت و زیبا، چشم انداز دست یابی به نوآورترین واحد تولیدی کیک و کلوچه در کشور را برای خود در نظر گیرد.
دالین مهر دارای آزمایشگاههای کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه قوی و فعال بوده و همواره در حال بهبود کیفی محصولات فعلی، و طراحی و توسعه محصولات جدید است. این کارخانه سعی دارد تا با استفاده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت، محصولاتی مورد پسند ذائقه مصرف کنندگان تولید نماید.
این مجموعه به دنبال شناخته شدن به عنوان یک هلدینگ متمایز و ارزش آفرین برای مشتریان، کسب جایگاه برتر رقابت استراتژیک در شبکه اقتصادی و اجرایی کشور، درچارچوب قوانین، تبدیل شدن به یک هلدینگ و مرکز جامع ضابطین اجرایی در امر اصالت کالا با دارا بودن معیارها و استانداردهای جهانی در شبکه اقتصادی کشور، در جهت تامین منافع کلیه ذینفعان و نظام جمهوری اسلامیایران، جلب رضایت و وفاداری مشتریان از طریق تعامل مستمر و نزدیک، توانمند سازی سرمایههای انسانی و تغییر در نگرش و رفتار آنها، همراه با ایجاد محیط سازمانی بر انگیزاننده و قائل شدن ارزش و احترام، برای همه کارکنان از طریق ایجاد فرهنگ سازمانی یادگیرنده، خلق مزیت رقابتی پایدار با هدف نفوذ و کسب سهم از مشتریان و بازار، از طریق ایجاد و توسعه شایستگیهای کلیدی در حوضههای مختلف خدمات اقتصادی، تلاش در جهت ارتقای ارزش و اعتبار نام تجاری و تصویر اجتماعی شرکت، به عنوان هویت (برند) برتر در نظام اقتصادی کشور و ایفای مسئولیت اجتماعی در جهت افزایش رفاه جامعه و تقویت تولید و ایجاد پایداری در توسعه اقتصادی کشور به عنوان عضوی فعال و پیشرو است.