خبرگزاری کار ایران

ده هزار کشاورز، سهم تبرک از اشتغال‌زایی

ده هزار کشاورز، سهم تبرک از اشتغال‌زایی
کد خبر : ۱۵۴۴۵۶۰

یکی از اقدامات شاخص هلدینگ تبرک در طول ۲۶ سال فعالیت خود، اشتغال‌زایی برای ۱۰ هزار کشاورز در سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ هلدینگ «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» در سال ۱۳۷۷ توسط علیرضا بوستانی تأسیس شد. از اهداف بلندمدت این هلدینگ می‌توان به افزایش مقبولیت و محبوبیت برند تبرک جهت دستیابی به بازارها، توسعه کمی‌و کیفی محصولات گروه، افزایش سهم از بازارهای داخلی و صادراتی و نیز گسترش، توسعه و تقویت زنجیره تامین کالاها و محصولات اشاره کرد.

مختصات برند تبرک را می‌توان در چهار حوزه رهبری بازار، ثبات و پایداری، توسعه سرما‌یه‌گذاری و تقویت برند ترسیم کرد. پاسخگویی به مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌‌ محیطی، بهبود ساختارهای عملیاتی و مالی جهت توسعه کمی‌و کیفی محصولات، به‌روزرسانی زنجیره‌های تامین کالاها و محصولات و بازاریابی از طریق افزایش سهم بازار با تمرکز بر شناساندن و نفوذ برند تبرک از استراتژی‌های «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» است.

این مجموعه فعالیت خود را با تولید رب گوجه‌فرنگی با ظرفیت تولید ۲۰۰ تن گوجه فرنگی در شبانه روز آغاز کرد. اقدام به سرمایه‌گذاری، توسعه و خرید کارخانجات همجوار در زمینه تولید سس مایونز در سال ۱۳۸۸ و توسعه و تولید آبمیوه پاکتی و قوطی و چای طی سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴، گام‌های بعدی این مجموعه صنعتی در راه رشد و توسعه بود. خرید ماشین آلات جدید از کشور ایتالیا در زمینه تولید رب گوجه‌فرنگی و افزایش تولید گوجه‌فرنگی به ۱۵۰۰ تن، یکی از دستاوردهای مهم تبرک در سال‌های گذشته است.

همچنین فعالیت ۱۴۳۶ پرسنل و ۱۰ هزار کشاورز ماهر، سهم تبرک از اشتغال‌زایی است.

در عین حال فعالیت پانزده واحد اقتصادی غذایی، بهداشتی، کشاورزی، دامداری، گردشگری و عمرانی سهم تبرک از خودکفایی وصادرات محصولات به بیش از  ۱۰ کشور دنیا  سهم تبرک از ارزآوری است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز