خبرگزاری کار ایران

طراحی نوشیدنی‌های «سان استار» بر اساس نیاز مصرف کننده

طراحی نوشیدنی‌های «سان استار» بر اساس نیاز مصرف کننده
کد خبر : ۱۵۴۳۶۷۹

به منظور پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از مشتریان، نوشیدنی‌های "سان استار" انعطاف قابل توجهی در محصولات خود ایجاد کرده تا نیاز مصرف کننده را تأمین کند.

به گزارش ایلنا؛ شرکت زرین جم مارینا در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و با راه‌اندازی کارخانه‌ای به مساحت بیش از  صدهزار متر مربع در شهر صنعتی کاوه در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید.

 این شرکت با تولید آبمیوه‌ها و شربت‌های متنوع با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته خطوط تولید، گامی‌مهم در صنعت مواد غذایی میهن عزیزمان برداشته است. این شرکت با تولید آبمیوهای طبیعی در اندازه‌های ۲۰۰ میلی لیتر ، ۲۴۰ میلی لیتر پالپی ، ۵۰۰ میلی لیتر (کامبی‌دام) در ۵ طعم و یک  لیتری (کامبی‌دام) در ۲۴ طعم  و همچنین شربت در اندازه‌های ۲ و ۳ کیلویی و ۷۸۰ گرمی‌شیشه در ۷ طعم، کاملاً پاستوریزه و هموژنیزه؛ افتخار دارد که محصولاتی بسیار با کیفیت را به دست متخصصان ایرانی در سطح بین‌المللی تولید و عرضه نماید و کشور عزیزمان را از بازار کالای مشابه خارجی بی‌نیاز سازد.

 در راستای این هدف مهم، شرکت "سان استار" با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک روز دنیا با طراحی کاملاً اقتصادی و پیوسته تلاش کرده است که همواره محصولاتی درخور به بازار عرضه کند. شرکت "سان استار" از یک آزمایشگاه مجهز کیفی بهره می‌جوید تا همواره محصولی باکیفیت در اختیار هموطنان عزیزمان قرار گیرد.

 افزایش جمعیت و صنعت غذایی رو به توسعه و تحول ایران، مسئولین و مدیران کارخانۀ "سان استار" را بر آن داشته تا بر تلاش بی‌وقفه خود بیافزایند و در این راستا با تجهیز هرچه بیشتر خطوط تولید، علاوه بر دستیابی به تولید بیشتر، محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن کیفی بدست شما مصرف کننده محترم برساند.

بخشی از مأموریت این مجموعه این است که به طور مداوم به دنبال فرصت‌های بالقوه بر اساس نیازهای مردم باشد و می‌خواهد همه در سراسر جهان، محصولات و خدمات جدید  را با بیشترین ارزش و بالاترین سطح از کیفیت ادراکی از برند ببینند و این کمکی است برای مردم تا زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشند.

"سان استاری‌ها" معتقدند؛ محصولات متفاوتی برای گروه‌های مختلف مردم دارند. بنابراین اگر مصرف کننده بیماری خاصی داشته باشد و یا رژیم خاصی را دنبال کند یک آبمیوه صد درصد را پیشنهاد می‌دهند. یا به عنوان مثال سطح تحرکات روزانه کودکان و نوجوانان بالا است و آنها به انرژی بیشتری نیاز دارند؛ برای همین نوشیدنی پیشنهاد می‌شود که کمی ‌شکر به آن اضافه شده است.

این مجموعه روندهای جدید در دنیا را دنبال می‌کند و با تکنولوژی‌های جدید، طعم‌های جدید و کاربردهای جدید به عنوان پیشرو در صنعت آبمیوه  ایران شناخته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز