خبرگزاری کار ایران

«فمسان» مجری ۸۰ پروژه در صنعت غذایی ایران

«فمسان» مجری ۸۰ پروژه در صنعت غذایی ایران
کد خبر : ۱۵۴۲۱۲۹

با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت، مجموعه فمسان توانسته تا به امروز ۸۰ پروژه در صنعت غذایی ایران را اجرا کند.

ایلنا؛ فمسان در طول فعالیت خود موفق به احداث بیش از ۶۶۰۰ پروژه کلید بسته در ۱۲۰ کشور دنیا شده است. این شرکت در سال ۲۰۰۲ موفق به ورود به بازار ایران گردید و تاکنون بیش از ۸۰ پروژه کارخانجات خوراک دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی، مرغداری، سیلوهای ذخیره غلات، روغن‌کشی و تصفیه روغن در ایران راه اندازی نموده است.

در حال حاضر این شرکت با فضای صنعتی بیش از ۷۵ هکتار در ۷ کارخانه ساخت ماشین آلات و تجهیزات به عنوان بزرگترین سازنده ماشین آلات خوراک دام، طیور و آبزیان در دنیا شناخته شده است. این مجموعه بیش از ۳۶۰۰ نفر نیروی کار دارد که بیش از ۱۲۵۰ پرسنل در واحدهای تحقیق و توسعه این شرکت مشغول هستند و تا کنون موفق به ثبت بیش از ۹۶۰ اختراع در زمینه ماشین آلات خوراک شده‌اند.

این شرکت دارای چهار واحد تحقیق و توسعه در کشورهای آمریکا، دانمارک، آلمان و چین است. این شرکت جهت افزایش تکنولوژی و ارائه راهکاری بهتر در زمینه طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش با شرکت‌های Abel، Grisley، Wem آمریکا و Eurogan اسپانیا به عنوان شریک تجاری همکاری می‌کند.

فامسان جهت افزایش کیفیت ماشین آلات و جلوگیری از هرگونه خطای انسانی از آخرین تکنولوژی روز دنیا شامل لیزرهای برش، ربات‌های جوشکاری، ربات‌های سوراخکاری، کوره‌های رنگ زنی و رباتهای مونتاژ استفاده می‌کند.

این شرکت به عنوان منشی و طراح  ISO/TC293 در سال ۲۰۱۵ بین چهل کشور دنیا انتخاب گردید تا استاندارد ماشین آلات خوراک را بررسی و در سطح بین المللی ارائه کند.

این مجموعه در حال حاضر با تکمیل کادر فنی و تأسیس انبار قطعات یدکی در ایران، خدمات پس از فروش خود را به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته ارائه می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز