خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بازرگانی سام پور مهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا بیان کرد:

تحول صنعت قهوه با سام پورمهر

تحول صنعت قهوه با سام پورمهر
کد خبر : ۱۵۴۱۶۶۰

مدیرعامل شرکت بازرگانی سام پور مهر گفت: بازرگانی سام پورمهر با ارائه شوینده‌های خانگی و صنعتی با برند ثبت شده SPM جهت مصارف کافه و رستوران، همواره تلاش کرده نیازهای این صنف را مد نظر قرار دهد.

ایلنا؛ پیمان نیک پور، مدیرعامل شرکت بازرگانی سام پور مهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا به ارائه توضیحاتی درباره تاریخچه شرکت پرداخت و گفت: «بازرگانی سام پورمهر» فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به عنوان مرکز قهوه ترک ایران آغاز کرد در آن زمان با توجه به محبوبیت مصرف قهوه ترک در ایران و با عنایت به عدم دسترسی مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به محصولات اصیل و نبود تجهیزات لازم در زمینه دم آوری قهوه ترک، کلیه اطلاعات و محصولات تخصصی مرتبط اقدام به واردات تجهیزات کافه و رستوران کردیم.

وی ادامه داد: پس از گذشت چند سال، مدیران بازرگانی سام پورمهر تصمیم به توسعه سبد محصولات گرفتند و یکسری تجهیزات شوینده مرتبط را تولید کردند. علاوه بر این، پس از ۴ سال فعالیت در حوزه تولید، اقدام به صادرات تجهیزات شوینده مرتبط با کافه و رستوران ها ورود کرده‌ایم. بازرگانی سام پورمهر با ارائه شوینده های خانگی و صنعتی با برند ثبت شده SPM جهت مصارف کافه و رستوران، همواره تلاش کرده نیازهای این صنف را مد نظر قرار دهد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی سام پور مهر خاطرنشان کرد: همواره امیدواریم بتوانیم در این صنعت قدم‌های مثبت و رو به جلو برداریم و روز به روز شاهد افزایش مصرف قهوه در کشور باشیم.

حجم ویدیو: ۳.۹۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز