خبرگزاری کار ایران

۴۴ سال ماندگاری در بازار به شیوه «صنایع غذایی ایران»

۴۴ سال ماندگاری در بازار به شیوه «صنایع غذایی ایران»
کد خبر : ۱۵۳۹۸۰۵

شرکت صنایع غذایی ایران یکی از خودکفاترین واحدهای تولیدی در صنعت نوشیدنی‌های ایران بوده که قابلیت تولید انواع پرفیوم برای بطری پلاستیکی، درب پلاستیکی، فیلم پلی اتیلن برای بسته بندی شیرینگ پالت‌های پلاستیکی، گازکربنیک حمالی و کالاهای پلاستیکی را داراست.

به گزارش ایلنا؛ توجه به کسب کیفیت‌ها و رضایت مشتری موضوعی است که زمینه‌ساز ماندگاری نزدیک به نیم قرن واحد تولیدی صنایع غذایی ایران در بازار شده است.

صنایع غذایی ایران در سال ۱۳۵۹ تأسیس شد و به عنوان اولین تولید کننده انواع عصاره و امولسیونبرای نوشابه‌های گاز دار در ایران شروع به فعالیت کرد. در سال۱۳۷۵ پس از ارزیابی بازار اقدام به گشترش دامنه فعالیت خود کرد و هم اکنون در زمینه‌های زیادی در حال فعالیت است.

صنایع غذایی ایران از همان ابتدا کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سر لوحه کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت به منظور ارتقای سطح کیفی، سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی محیط زیست و افزایش سطح سلامت مصرف کنندگان راه خود را پیش گرفت.

گروه تولیدی صنایع غذایی ایران دامنه وسیعی از محصولات را تولید و روانه بازار می‌کند. این محصولات در گروه‌هایی شامل انواع نوشابه‌های گازدار و آب میوه‌های گازدار و بدون گاز، نوشیدنی‌های میوه ای، انواع دوغ ساده و گازدار؛ آب معدنی و آشامیدنی، عصاره مالت و ماءالشعیر قابل تقسیم بندی است که در بسته‌بندی‌های بطری، پلاستیک، بطری شیشه‌ای و قوطی آلومینیومی‌عرضه می‌شود.

شرکت صنایع غذایی ایران یکی از خودکفاترین واحدهای تولیدی در صنعت نوشیدنی‌های ایران بوده که قابلیت تولید انواع پرفیوم برای بطری پلاستیکی، درب پلاستیکی، فیلم پلی اتیلن برای بسته بندی شیرینگ پالت‌های پلاستیکی، گازکربنیک حمالی و کالاهای پلاستیکی را داراست.

این مجموعه بر اساس چشم انداز خود درصدد است با ایفای نقش به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت نوشیدنی ایران و قرار گرفتن در بین ۴ برند برتر تولید کننده نوشیدنی کشور همراه با داشتن محصولات انحصاری خلاقانه در ایران و صادر کردن۶۰%  محصولات به بازار‌های هدف صادراتی.

تولید و توزیع انواع نوشیدنی‌های سالم، بهداشتی با ارزش غذایی بالا و کیفیت مرغوب متناسب با استاندارد‌های بین المللی در ایران و بازارهای هدف صادراتی با در نظر گرفتن حفظ سلامت جامعه و محیط زیست با به کارگیری فناوری روز توسط منابع انسانی با تجربه مأموریتی است که این مجموعه دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز