خبرگزاری کار ایران

همه برای با «نادی» بودن شانس دارند

همه برای با «نادی» بودن شانس دارند
کد خبر : ۱۵۳۷۵۲۷

.صنایع غذایی نادی طی سال ها فعالیت خود پوشش دادن خواست مشتریان را به صورت جدی دنبال کرده است. تولیدات این مجموعه از کلوچه‌های متنوع تا بیسکوییت و شکلات و کیک لایه‌ای و کاپ کیک رفیق همیشگی کودک و پیر جوان بوده و از مدرسه تا دانشگاه، از مهمانی تا مراسم جشن و شادی نادی در کنار مصرف کننده ایرانی بوده است.

به گزارش ایلنا؛ محبوبیت اجتماعی یک برند در سایه کیفیت تولید توسط گروه اندکی از تولیدکننده ها محقق می شود. از جمله صنایع غذایی نادی که معتقد است برای تمامی اقشار جامعه محصولی جهت ارائه دارد.صنایع غذایی نادی طی سال ها فعالیت خود پوشش دادن خواست مشتریان را به صورت جدی دنبال کرده است. تولیدات این مجموعه از کلوچه‌های متنوع تا بیسکوییت و شکلات و کیک لایه‌ای و کاپ کیک رفیق همیشگی کودک و پیر جوان بوده و از مدرسه تا دانشگاه، از مهمانی تا مراسم جشن و شادی نادی در کنار مصرف کننده ایرانی بوده است.

پایه‌ریزی این مجموعه که به صورت خانوادگی در شهر لاهیجان شروع شد، در سال‌های ابتدایی دهه سی شمسی رقم زده شد.

برادران پاکدامن پس از طی کردن چند دهه به مرور، استقلال ساختاری در تولیدات متفاوت را به‌دست آوردند. حاج فروردین پاکدامن لاهیجی به عنوان مؤسس صنایع غذایی نادی، نام نادی را خلق کرد. این نام امروزه به عنوان یکی از برندهای خوش نام در صنعت غذایی ایران مطرح است.

بهره گیری از استانداردهای روز در تولید، توجه به خواست مشتری و بهره گیری از استراتژی‌های گسترش بهینه بازار از جمله شاخصه های این واحد تولیدی است.

دریافت لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه کیفی استاندارد در سال گذشته و همچنین در سال ۱۴۰۱ تقدیر به

عنوان صادرکننده منتخب و نمونه استان گیلان، از جمله دستاوردهای این واحد تولیدی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز