خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهنوش ایران:

بهنوش جزء ۱۰ شرکت بزرگ صادرکننده ایران است/ تولید محصولات سلامت‌محور در بهنوش

بهنوش جزء ۱۰ شرکت بزرگ صادرکننده ایران است/ تولید محصولات سلامت‌محور در بهنوش
کد خبر : ۱۵۰۰۷۱۳

مدیرعامل شرکت بهنوش با اشاره به وجود ۹ شرکت متعلق به این گروه در ایران، گفت: این شرکت جزء ۱۰ شرکت بزرگ صادر کننده ایرانی محسوب می‌شود.

آرش میرباقری، مدیرعامل شرکت بهنوش ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرکت «بهنوش» ایران با نام "مالتای ایران"، اولین کارخانه فرآوری مالت در ایران است که سال ۱۳۴۵ تاسیس شد و بعد از انقلاب به نام بهنوش تغییر نام پیدا ‌کرد؛ برند اصلی آن «دلستر» است و ۹ کارخانه تولیدی در سراسر ایران از جمله گچساران، شیروان، کوهرنگ، آبعلی و... دارد؛ همچنین ۱۳ برند شناخته شده از جمله تاک، لیموناد، نوشابه ایراندا، دوغ آبعلی و... متعلق به این شرکت هستند.

تولید محصولات سلامت‌محور

میرباقری ادامه داد: با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و تمایل بیشتر آنها به سمت نوشیدنی‌های سلامت‌محور، شرکت بهنوش به این سمت حرکت کرده است که محصولات سلامت‌محور را به بازار عرضه کند که محصولاتی ازجمله نوشیدنی‌هایی که به خاطر داشتن کلاژن روی پوست تاثیر مثبت می‌گذارد، استانداردسازی میزان استفاده شکر در محصولات و نوشیدنی‌هایی با شکر کم، استفاده از مالت طبیعی در تولید ماءالشعیر، استفاده از کنسانتره طبیعی برای تولید آبمیوه گازدار و محصولاتی از این دست جزء تولیدات این شرکت هستند.

وی افزود: در آینده نیز تلاش می‌کنیم که به سمت محصولاتی که گروه‌های خاصی مانند ورزشکاران و بانوان دنبال می‌کنند، حرکت کرده و آنها را به‌ صورت طبیعی تولید کنیم.

خرید کنسانتره بهنوش توسط شرکت‌ها مطرح آلمانی

میرباقری با اشاره به کیفیت بالای محصولات این شرکت، گفت: بزرگ‌ترین خریدار کنسانتره بهنوش، یک شرکت مطرح آلمانی است که تمام تولید ما را حاضر است خریداری کند، البته ما ابتدا ظرفیت شرکت را تامین می‌کنیم و بعد از آن مابقی را به فروش می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه با استفاده از توان بخش خصوصی یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های پخش را داریم، اضافه کرد: این شرکت با احتساب شبکه فروش، حدود ۴ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است که البته به‌صورت غیرمستقیم نیز تعداد بسیار زیادتری اشتغالزایی دارد.

مدیرعامل شرکت بهنوش با بیان اینکه در بخش صادرات بازارهای خوبی در سال‌های اخیر در کشورهای آسیای میانه مانند ازبکستان، ارمنستان، قرقیزستان و... برای محصولات ما پیدا شده است، ادامه داد: امسال در اردیبهشت‌ماه موفق شدیم بیشترین فروش را از نظر تعداد داشته باشیم و با توجه به اینکه معمولا بیشترین مقدار فروش در مردادماه اتفاق می‌افتد، این اتفاق مهمی است که در اردیبهشت‌ماه به دست آمده است.

میرباقری اضافه کرد: برنامه ما برای دستیابی به ۵درصد صادرات است و جزء ۱۰ شرکت اول ایرانی از نظر صادرات هستیم.

وی گفت: یکی از چالش‌های اصلی که با آن مواجه هستیم، مشکل در تامین ماشین‌آلات به دلیل شرایط تحریمی است و با توجه به فرصت‌هایی که داریم اگر بتوانیم ماشین‌آلات را تهیه کنیم، می‌توانیم از فرصت‌های موجود استفاده بهتری کنیم.

انتهای پیام/
حسین کاظمی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز