خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرگانی شرکت غذایی «لپ‌لپ» مطرح کرد:

لزوم برخورد با محصولات تقلبی و زیرزمینی

لزوم برخورد با محصولات تقلبی و زیرزمینی
کد خبر : ۱۵۰۰۳۵۰

مدیر بازرگانی شرکت «لپ‌لپ» با اشاره به برخی مشکلات و موانع تولید، گفت: تولید و عرضه محصولات تقلبی و زیرزمینی، یکی از مهم‌ترین چالش‌های این شرکت است و از مسئولان خواست که این مسئله را مد نظر داشته باشند.

محسن حاجی‌عابدینی، مدیر بازرگانی شرکت غذایی «لپ‌لپ» با بیان اینکه تلاش ما بر تولید محصول باکیفیت و ایجاد اشتغال است، گفت: مشکلات و موانعی هم بر سر راه ما وجود دارد که امیدواریم همان‌طور که رهبری نظام بارها خواسته‌اند، مسئولان از تولید حمایت کنند و باعث دلگرمی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باشند.

حاجی‌عابدینی گفت: مثلا برخی از بخش‌های اداری روند کار را طولانی می‌کند و برداشتن برخی موانع از جلوی تولیدکنندگان کمک زیادی به ما خواهد کرد.

مدیر بازرگانی شرکت غذایی «لپ‌لپ» شرح داد: برخی محصولات تقلبی و بی‌کیفیت در کارگاه‌های بی‌نام و نشان و زیرزمینی تولید می‌شوند و یکی از خواسته‌های ما این است که جلوی تولید این محصولات گرفته شود. این موضوع از آنجا که با سلامتی کودکان مربوط می‌شود، اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند؛ چراکه این کارگاه‌های زیرزمینی و غیرقانونی محصولاتی تولید می‌کنند که ممکن است برای سلامتی این قشر جامعه زیان‌آور باشد و لازم است که با آنها برخورد مناسبی صورت گیرد. از طرفی این محصولات بی‌کیفیت باعث می‌شوند که خانواده‌ها نسبت به همه محصولات بدبین شده و زیان این مسئله به تولیدات ما هم خواهد رسید.

لزوم برخورد با محصولات تقلبی و زیرزمینی

حاجی‌عابدینی در مورد شرکت «لپ‌لپ» توضیح داد: شرکت تولیدی و بازرگانی «لپ‌لپ» که با برند تجاری «لپ‌لپ» فعالیت دارد، دارای کارخانه‌ای به مساحت حدود ۳ هکتار در شهر صنعتی بهارستان کرج است و حدود ۴۰۰ نفر به‌صورت مستقیم با این شرکت همکاری دارند و غیرمستقیم نیز حدود ۲ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

وی افزود: کارخانه از سال ۱۳۷۹ با تولید بیسکویت و شکلات و محصولات جایزه‌دار شروع به کار کرد و مردم این برند را کاملا می‌شناسند. همچنین در سال‌های فعالیت، محصولات شرکت توسعه پیدا کرد و محصولات کاکائویی، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، انواع دسر و محصولات جایزه‌دار را در برنامه تولید خود داشته است.

حاجی‌عابدینی اضافه کرد: این شرکت در حال حاضر حدود ۶۰ نوع محصول مختلف را تولید و به بازارهای داخلی عرضه می‌کند و همچنین علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهایی مانند قطر بحرین، امارات، عمان، روسیه، کشورهای CIS و دیگر کشورها صادرات دارد. البته با توجه به اینکه تمرکزمان بر پاسخ‌گویی به تقاضای بازار داخل کشور بوده، تمرکز زیادی روی موضوع صادرات نداشته‌ایم اما در سال‌های اخیر با توجه به توسعه شرکت و محصولات تولیدی، بازارهای صادراتی را نیز مد نظر قرار داده‌ایم و در حال حاضر حدود ۵ درصد محصولات تولیدی شرکت صادر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز