خبرگزاری کار ایران

اتاق فکر امربه معروف ونهی از منکر در دانشگاه پیام نور استان فارس تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۹

اعضای شورای احیاء امربه معروف ونهی از منکر دانشگاه پیام نور استان فارس، با تصویب ایجاد اتاق فکر شورای امربه معروف ونهی از منکر در مراکز وواحدهای این دانشگاه، برآسیب‌شناسی موانع توسعه این فریضه مهم تاکید کردند.

شیراز – ایلنا: اتاق فکر امربه معروف ونهی از منکر در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس ایجاد می‌شود.
به گزارش ایلنا از شیراز، اعضای شورای احیاء امربه معروف ونهی از منکر دانشگاه پیام نور استان فارس، با تصویب ایجاد اتاق فکر شورای امربه معروف ونهی از منکر در مراکز وواحدهای این دانشگاه، برآسیب‌شناسی موانع توسعه این فریضه مهم تاکید کردند.
درنشست شورای امربه معروف ونهی از منکر، معاون دانشگاه پیام نورفارس، اظهارداشت: امربه معروف ونهی از منکر یک فریضه واجب دینی است که در صورت اجرای مناسب وصحیح آن ثمرات بسیار زیادی درجامعه برجای خواهد گذاشت.
سعید زحمت کش، اضافه کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف باید زیرساخت‌های آن را فراهم کرد که دراین راستا برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معتمدین در مراکز وواحد‌ها ضروری است.
وی در باره اولویت‌های فریضه مهم امربه معروف ونهی از منکر در دانشگاه تصریح کرد: در انجام این فریضه مهم باید ابتدا به امر به معروف پرداخت که مهم‌ترین معروف، تحقق منویات مقام معظم رهبری درراستای تحقق شعار سال است که در این خصوص باید تلاش جدی کرد.
وی با تاکید بر پرهیز از برخوردهای تند وخشن درانجام فریضه امربه معروف ونهی از منکر، خواستار بررسی وضعیت فرهنگی شهرهای فارس و تدوین برنامه‌های ویژه متناسب درهر شهر با توجه به رویکرد روان‌شناسی وجامعه‌شناسی دانشجویان بومی شهرستان‌ها شد و تصریح کرد: به جای برخوردهای تحکمی در اجرای امربه معروف ونهی از منکر باید به رویکرد آموزشی ومشاوره‌ای دراین خصوص بپردازیم.
گفتنی است دربخش دیگری از این نشست، اعضا به بیان پیشنهادات وراهکارهای خود برای توسعه هرچه بیشتر امربه معروف ونهی از منکر پرداختند.
تاکید برگفتمان سازی وایجاد جریان فکری درخصوص امربه معروف ونهی از منکر دردانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات، گردهمایی‌ها، انتشار بروشور وپوس‌تر از جمله موارد مطرح شده در این نشست اعضای شورای احیا امربه معروف ونهی از منکردانشگاه پیام نوراستان فارس بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز