خبرگزاری کار ایران

رحیمی در دیدار "تاداترو کونوئه:

ایران از تبادل تجربیات فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر استقبال می‌کند

کد خبر : ۶۴۹۹۳

کمک به محرومین و آسیب دیدگان در فرهنگ اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است؛ بنابراین مردم مسلمان ایران نیز در حوادث مختلف به صورت داوطلبانه به کمک جمعیت هلال احمر می‌شتابند.

معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر نقش فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در کمک به آسیب‌دیدگان و محرومان گفت: ایران از تبادل تجربیات و همکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با این فدراسیون بین‌المللی استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رحیمی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار "تاداترو کونوئه" رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، با بیان اینکه هلال احمر اولین سازمانی است که در حوادث به یاری آسیب دیدگان می‌شتابد، افزود: تجربیات این سازمان در کمک به همنوعان در داخل و خارج از کشور بسیار ارزنده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به محرومین و آسیب دیدگان در فرهنگ اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است؛ بنابراین مردم مسلمان ایران نیز در حوادث مختلف به صورت داوطلبانه به کمک جمعیت هلال احمر می‌شتابند.

رییس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، گفت: تجربیات این جمعیت در مدیریت بحران، کمک‌های ارائه شده آنها در حوادث داخل و خارج از ایران و همچین عضویت آن در این فدراسیون بین المللی باعث افتخار است.

وی افزود: حضور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کنار آوارگان و نیازمندان مختلف بین المللی از جمله در سومالی، پاکستان و افغانستان چشمگیر و قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز