دوگانه ایران و آمریکا تا از بین رفتن نظام شر به دست نظام خیر ادامه دارد
رییس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه نیروهای مسلح و قدرت دفاعی ایران نه تنها در مقابل دشمنان کوچک بلکه در مقابل بزرگترین قدرتهای نظامی جهان عرض اندام میکنند، تاکید کرد: دوگانه ایران و آمریکا تا از بین رفتن نظام شر به دست نظام خیر ادامه دارد.
به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی، رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم گفت: دفاع ملی عنوان بسیار بزرگی است، آن هم زمانی که این ملت، ملت ایران و دفاع هم اساسی ترین عنصر در حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی باشد.
وی ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق این دانشگاه گفت: این دانشگاه قرار است اندیشه ساز و گفتمانساز و تربیتکننده مدیران عالی و راهبردی باشد.
وی خاطرنشان کرد: انتظارات سردار باقری از دانشگاه بسیار بالاست به ویژه که مهمترین دغدغه رهبری، اندیشهورزی و تعقل و شناخت و جنبش نرمافزاری است و امیدوارم با مساعدتهای سردار باقری در انجام این وظیفه موفق شویم.
رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه در این دنیای پرآشوب و مملو از جهالت مدرن و ظلم و ستم و مظلومیت مستضعفین به ویژه مسلمانان باید فکری برای دفاع از این امت و مسلمانان کرد، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و غبطه دوستان و حسد دشمنان هستند.
سردار وحیدی با بیان اینکه نیروهای مسلح و قدرت دفاعی ایران نه تنها در مقابل دشمنان کوچک بلکه در مقابل بزرگترین قدرتهای نظامی جهان عرض اندام میکنند، تصریح کرد: امروز بیتردید دوگانه ایران و امریکا در همه جا مطرح است، این دو نظام از گذشته تا اکنون و آینده با هم میجگند تا زمانی که نظام شر به دست نظام خیر از بین برود.
وی با تاکید بر اینکه باید تحول اساسی در علوم انسانی داشته باشیم گفت: اندیشههای غرب زدهای که به عنوان علم به ما میخورانند برای این است تا بر ما مدیریت کنند.
رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح توقع دارند در پیریزی تمدن اسلامی نقش خود را ایفا کنند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید الهام بخش ملتها باشد، گفت: ملتها و کشورها برای رهایی از زنجیره نظام فساد غرب نیازمند تفکرات نظامی مثل نظام جمهوری اسلامی هستند.
سردار وحیدی در پایان خاطر نشان کرد: ایران در دو حوزه دفاع و امنیت کاملا متکی بر خود و در با ثباتترین وضعیت است.