به جای هو کردن، با منطق سخن بگوییم
دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران گفت: به جای هو کردن و شعار دادن با منطق و گفتوگو با هم سخن بگوییم.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی شکوریراد که به عنوان اولین سخنران مراسم افتتاح انجمن اسلامی آرمان دانشگاه علم و صنعت سخن میگفت، اظهار داشت: در زمان حضور من در انجمن اسلامی خدمت رئیسجمهور وقت آیتالله خامنهای رفتیم و ایشان به ما گفت من برای کار شما ارزش زیادی قائلم چراکه ۸۰ درصد دانشجویان انگیزه کار اجتماعی ندارند و کار شما که این دغدغهها را دارید، ارزشمند است.
دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران گفت: در آن زمان جناحبندی مثل امروز وجود نداشت و چپ و راست بود که ما طرفدار نخستوزیر آقای موسوی بودیم. اما مخالفان ما عموما افرادی بودند که جمهوری اسلامی را قبول نداشتند.
او گفت: دانشجو باید از هر طیفی که باشد، به وجد بیاید و مشعل وجود او دیگران را نیز روشن کند و این اشتعال به مردم برسد.
شکوریراد گفت: به جای هو کردن و شعار دادن با منطق و گفتوگو با هم سخن بگوییم و بدانیم آنچه باعث شده عدهای از دوستان شما انجمن اسلامی آرمان را پایهگذاری کنند، دغدغههایی بود که نسبت به مردم جامعه داشتند.
او تصریح کرد: یکی از حقوق انسان بعد از آزادی حق سازماندهی است که افرادی که درد و دغدغه مشترک دارند، در کنار هم باشند و برادران بسیجی من باید قدردان دانشجویانی باشند که به جای درس خواندن و توجه به منافع خودشان به فکر منافع جامعه ولو از موضع مخالف هستند که این نظر جمهوری اسلامی و امام است.
شکوری راد خطاب به برخی مخالفان گفت: شما که طرفدار جمهوری اسلامی هستید بدانید که نقد یک نعمت است و این صحبت امام است در دولت گذشته که منتقدین در حاشیه قرار گرفتند و نهادهای مدنی تضیف شدند و روزنامههای مخالف بسته شدند. آنچه که به بار آمد غارت بود و این غارت نه فقط دولت اصولگرایان که نظام جمهوری اسلامی و رهبری نظام و اسلام را خدشه دار کرد. آیا این زیبنده نظام جمهوری اسلامی است؟
او خطاب به انجمن اسلامی آرمان گفت: به جوانان برومند که به آینده کشور و نظام فکر کردند و سازمانیافته کار خود را ادامه میدهند تبریک میگویم و تشکیل این انجمن را مبارک میدانم.
شکوری راد تاکید کرد: عدهای ممکن است به دنبال رستگاری جامعه باشند و عدهای به دنبال رستگاری فرد. هر دوی اینها در کنار هم به کمال میرسد، چنانچه تفکر داعش نیز زاییده تفکری است که به دنبال رستگاری فردی است و به محیط پیرامونی توجه ندارد.