خبرگزاری کار ایران

حضرتی در همایش یاران اعتدال:

با تمام توان به میدان آمده‌ایم

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه براساس سیاست خرداد 92 و تجربه موفق گذشته با تمام توان به میدان آمده‌ایم، تاکید کرد: امروز بار دیگر یک تجربه تاریخی موفق را دوباره می‌آزماییم. باید همه ملت دست در دست هم تجربه و موفقیت خرداد 92 را با شکلی زیباتر دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس حضرتی در همایش یاران اعتدال گفت: ملت ما هر زمان که احساس کند تعاملی درست و حرکتی منطقی و عاقلانه از سوی مسئولان و تصمیم‌گیرانشان اتخاذ شده است، پاسخ مثبت داده‌اند و آنجا که احساس کردند تفرقه و اختلافی وجود دارد ملت نیز آرام خودشان را کنار کشیده‌اند.

کاندیدای اصلاح طلبان در تهران ادامه داد: ما تجارب گذشته را داریم که در انتخابات شورای دوم، صنوف صف‌کشی کرده‌اند و هر کس لیست جداگانه‌ای داد و ملت در انتخابات حضور چشمگیری نداشتند که نتیجه آن تفرقه، شورایی شد که از درونش شخصی به نام احمدی‌نژاد شهردار تهران شد.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد و تعادل با بیان اینکه تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۴ منجر به ریاست جمهوری احمدی‌نژاد شد، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، مردم شاهد بودند که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با وجود رد صلاحیت از انتخابات قهر نکرد و با تمام عظمت و شناسنامه انقلابی خود در‌ها را نبست و اعلامیه نداد و تحریم نکرد بلکه با روی گشاده به میدان آمد و به ملت اعلام کرد که سیاست تصمیمات تلخ بسیاری دارد اما باید به پای صندوق‌ها بیایند و از کاندیداهای خود حمایت کنند.

حضرتی با اشاره به کناره‌گیری عارف از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ تصریح کرد: دکتر عارف نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، ستاد تشکیل داد، سفر استانی بسیاری داشت، مناظره تلویزیونی انجام داد اما در لحظه آخر برای منافع ملت یک تصمیم تاریخی گرفت و به نفع روحانی کنار رفت.

او افزود: آقای خاتمی نیز زمانی که احساس کرد ممکن است آمدنش تفرقه و اختلافی را دامنگیر ملت کند و ملت را که توان و کشش گرفتاری دیگری را ندارند به دردسر بیاندازند، اصلا ثبت‌نام نکرد.

این داوطلب اصلاح‌طلب انتخابات مجلس دهم با یادآوری شرایط کنونی خاطرنشان کرد: اکنون همه با هم یکی شده‌ایم، یک تصویر زیبا و متحد، یک حرکت ملی دقیق به سمت پشتیبانی از یک رئیس‌جمهور عاقل که با شخصیت او در صحبت‌ها، مناظره‌ها و تاکنون از عمل به وعده‌هایش همه ملت پاسخ مثبت دهیم.

این کاندیدای انخابات مجلس دهم با بیان اینکه انتخابات ۹۲ یک نقطه عطف تاریخی است برای ما که نشان از تصمیمی درست دارد، ابراز داشت: اکنون نیز با تمام مسائل و مشکلات و نامهربانی‌ها و تنگنا‌ها تعداد زیادی از چهره‌های محبوب اصلاح‌طلب که زمینه رای‌آوری قوی داشته‌اند، نتوانستند ثبت‌نام کنند.

حضرتی با بیان اینکه براساس سیاست خرداد ۹۲ و تجربه موفق گذشته با تمام توان به میدان آمده‌ایم، عنوان کرد: ما لیستی را تشکیل داده‌ایم از افرادی که چندان مشهور نیستند اما شخصیت‌های وزین و عالِمی هستند. امروز بار دیگر یک تجربه تاریخی موفق را دوباره می‌آزماییم. باید همه ملت دست در دست هم تجربه و موفقیت خرداد ۹۲ را با شکلی زیبا‌تر دنبال کنند.

او تاکید کرد: همه باید برای انتخابات آمده شویم، همه اقوام و مذاهب و زبان‌ها که در پازل زیبای کشور ایران مستقرند یکدل و همراه، به یاری خداوند در جمعه آینده پرچم برجامیان را بالا‌تر از همه پرچم‌ها به اهتزاز درآوریم.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت بیان کرد: تشکیل لیست را در این گام که گام دوم است، کافی نمی‌دانیم؛ در گام سوم با دوستان اعتدالی، ائتلاف بزرگتری را تشکیل داده‌ایم که لیستی کامل‌تر و فرا‌تر از لیست اصلاح‌طلبان به دست آمد و اعلام شد تقسیم‌بندی اصلاح‌طلب، اعتدالگرا و اصولگرا به گامی بالا‌تر تحت عنوان برجامیان و نابرجامیان تغییر یافته که یک نشانه و یک علامت و پیام در جهت اصلاح امور مشکلات کشور است.

حضرتی یادآور شد: برجامیان یک جمعیت و طیف وسیع را ذیل خود دارند که آن جریان بزرگ، اصیل و ریشه‌دار اصلاح‌طلبی و اعتدالیون است.

کد خبر : ۳۴۸۳۲۶