خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه معاونین قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاونین قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات برگزار شد
کد خبر : ۱۵۴۸۲۱۹

مراسم تکریم و معارفه معاونین قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات با حضور معاون اول قوه قضاییه در سالن جلسات کاخ دادگستری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تکریم و معارفه معاونین قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی، صاحبکار خراسانی معاون راهبردی، امین حسین رستمی وزیر دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون سابق قضایی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین داوودی مازندرانی رئیس سابق دادگاه عالی انتظامی قضات و جمعی از مسئولان قضایی و قضات برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین داوودی مازندرانی رئیس سابق دادگاه عالی انتظامی قضات در ابتدای این مراسم بیان کرد: در مدت حدود یک سالی که در دادگاه انتظامی قضات انجام وظیفه کردم، همگی قضات و کارمندان همکار، نهایت تلاش‌شان بر این بود که بنده در کارم موفق شده و در چنین روزی سربلندی خودم نه بلکه آنان را ارائه کنم. 

وی افزود: اگر موفقیتی در کار بوده همگی بخاطر عنایت و زحمات همکاران قضایی و اداری بوده و همه کوتاهی‌ها متعلق به بنده است. 

رئیس سابق دادگاه عالی انتظامی قضات با اشاره به انتقال محل خدمت خود از دادگاه عالی انتظامی قضات به دیوان عالی کشور گفت: هرجایی که لازم باشد به عنوان سربازی در نظام جمهوری اسلامی انجام وظیفه خواهم کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین داوودی مازندرانی گفت: به حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی برای انتخاب به عنوان رئیس جدید دادگاه عالی انتظامی قضات تبریک گفته و موفقیت و سربلندی هرچه هرچه بیشتر را برای وی آرزومندم.

در ادامه این مراسم محمدباقر الفت، معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: در طی سه سال اخیر ۱۰ هزار کارمند و ۲۵۰۰ نفر قاضی جدید الورود جذب دستگاه قضایی شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های متعدد برای جذب کارکنان و قضات جدید برای دستگاه قضا عنوان کرد: اقدامات طوری انجام شد که حتی یک رای علیه اقدامات جذب نیرو صادر نشده است. 

معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: برگزاری دوره کارآموزی در استان‌ها و انعقاد قرارداد برای متخصص کردن قضات از دیگر اقدامات بوده است. 

الفت گفت: در طول سه سال اخیر ۱۰۰ نفر از قضات دارای مدرک ارشد برای اخذ دکترای حرفه‌ای به مراکز علمی فرستاده شدند.

الفت گفت: در این مدت تلاش زیادی برای ارتقای معیشت همکاران توسط مدیران منابع انسانی و همکاری سایر معاونت‌ها صورت گرفته و افزایش حقوق چشمگیر قضات از این دست اقدامات بوده است. 

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اقدامات مناسبی صورت انجام شده است، افزود: برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی قرآنی و ترویج فرهنگ ایثار و تکریم خانواده شهدا و ایثارگان از جمله اقدامات در این راستا بوده است. 

الفت تاکید کرد: در طول سه سال فعالیت بنده در این معاونت، برای کادر سازی و برنامه ریزی فعالیت‌های زیادی انجام شده است. 

وی افزود: به آقای موحدی که از امروز سکاندار این معاونت هستند تبریک گفته و امیدوارم در دوره فعالیت خود موفق باشند و کار‌های نیمه تمام را با تدبیر به اتمام برسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز