خبرگزاری کار ایران

سومین جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه برگزار شد

سومین جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه برگزار شد
کد خبر : ۱۵۴۲۲۲۷

سومین جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه و اعضاءهیئت مدیره برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سومین جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه، شاهرخیان؛ مدیر کل معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و کلیه اعضای هیئت مدیره در حوزه این معاونت برگزار شد.

در این جلسه طبق ماده ۱۵ تبصره ۱ و ۲ اساسنامه شرکت در خصوص تعیین سمت اعضای هیئت مدیره، رای گیری و در نتیجه  بهبهانی به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، مسرور نعیمی رئیس هیئت مدیره انتخاب و قبول سمت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی ضمن ابلاغ تشکر رئیس قوه قضاییه به اعضای بنیاد تعاون با بیان اینکه از هیئت مدیره جدید انتظار برنامه تحولی داریم، گفت: از شما می‌خواهم تا برنامه‌های تحولی خود را به شکل عملیاتی تدوین کنید و در اختیار ما قرار دهید.

وی افزود:هیئت مدیره باید به صورت هفتگی جلسات خود را برگزار کند و بنده نیز برای همکاری و همفکری در خدمت شما هستم.

 شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه نیز در این جلسه، ضمن اشاره به محور‌های فعالیت بنیاد تعاون و نیاز این بنیاد به بهره‌گیری از توان دستگاه قضایی اعلام آمادگی کرده تا به طور خاص از مجموعه طرح‌هایی که در این بنیاد صورت می‌پذیرد حمایت کند، افزود: امیدواریم در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به کارکنان قوه قضاییه پروژه‌های اجرایی مسکن که مدنظر داریم را محقق کنیم.

در پایان این جلسه روند پیگیری موضوعات و مسائل مرتبط با بنیاد تعاون بررسی و اقدامات انجام شده مرور شد و در همین راستا مقرر شد موارد مطروحه در جلسه توسط اعضا تا حصول نتیجه پیگیری شود.

 دستور جلسه شامل موارد ۱- تعیین سمت اعضای هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل، ۲- تصمیم‌گیری در مورد نحوه برگزاری جلسات هیئت مدیره، ۳- مشخص کردن نماینده هیئت مدیره جهت مراجعه به اداره تعاون و انجام تشریفات قانونی بود. 

مصوبات جلسه نیز بدین شرح بود که ۱- مسرور به سمت رئیس هیئت مدیره انتخاب شد و قبولی خود را اعلام کرد.۲- با تصویب هیئت مدیره، بهبهانی به سمت مدیر عامل برای مدت سه سال انتخاب و قبولی خود را اعلام کرد.۳- درباره نحوه برگزاری جلسات هیئت مدیره مقرر شد حداقل هر هفته یک جلسه با اطلاع قبلی برگزار شود. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز