خبرگزاری کار ایران

سبزی در نطق میان دستور خطاب به وزیر اقتصاد:

بانک‌ها در پرداخت وام‌های فرزندآوری، اشتغال، ازدواج و مسکن کوتاهی می‌کنند اما برای خودرو تسهیلات دارند

بانک‌ها در پرداخت وام‌های فرزندآوری، اشتغال، ازدواج و مسکن کوتاهی می‌کنند اما برای خودرو تسهیلات دارند
کد خبر : ۱۵۴۰۶۸۸

نماینده مردم ساوه در مجلس دوازدهم خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: بانک‌ها در پرداخت وام‌های تکلیفی مانند فرزندآوری، اشتغال، ازدواج و مسکن کوتاهی می‌کنند؛ چرا برای خودرو تسهیلات دارند اما برای این موارد نه؟

به گزارش ایلنا، محمد سبزی در صحن علنی امروز ( چهارشنبه، ۱۸ مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: امروز رژیم ددمنش و کودک‌کش صهیونیستی موجودیت خود را در خطر دیده و  دیوانه‌وار خانه‌های مردم بی‌گناه را بر سرشان ویران و به دلیل ناتوانی در میدان رزم، اقدام به ترور ناجوانمردانه رهبران مقاومت می کند که البته اقدام به ترور ناجوانمردانه رهبران مقاومت استراتژی تاریخی این قوم است.

وی ادامه داد: واکنش در مقابل جنایات صهیونیست‌ها متفاوت است و آزادگان عالم و وجدان‌های بیدار دنیا این موضوع را برنمی‌تابند و خواستار برخورد جدی با این غده سرطانی هستند اما انگار خاک مرگ بر چهره حاکمان بی‌غیرت منطقه پاشیده است و این مردگان متحرک حتی جرأت محکوم کردن این جنایات را هم ندارند اما جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و مایه امید مستضعفان مانند کوه پشت مظلومان فلسطین و لبنان ایستاده و مردم غیور ایران اسلامی از هر جناح، کیش و آیینی نشان داده‌اند که اهل مقاومت هستند چرا که اسرائیل به مثابه سگ هاری است که اگر بترسی حمله می‌کند و اگر حمله کنی فرار می‌کند.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس دوازدهم، یادآور شد: سردار سلیمانی شهید عزیز ما گفت نترسید و نترسانید چرا که خدا با ماست و سپاه پاسداران قهرمان ما با همین اعتقاد، ایمان و باور با کمک نیروهای مسلح سیلی محکمی به صورت صهونیست ها نواختند و نماز جمعه نصر نمایش اقتدار و قدرت امامت و امت بود.

سبزی خطاب به رئیس جمهور، گفت: همان‌گونه که در دیدار حضوری تاکید کردم ساوه با بحران آب مواجه است و سد الغدیر در اثر خشک‌سالی‌های اخیر تقریباً خالی شده و علیرغم تمام تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در اجرای پروژه آب‌رسانی به ساوه این طرح متأسفانه ناتمام مانده و امروز نیازمند دستور ویژه شما برای تخصیص بودجه هستیم تا قرارگاه خاتم بتواند با خرید لوله هرچه سریع‌تر این آب را به شهر ساوه برساند.

 عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی خوانین در دوران پهلوی زمین‌هایی را تصرف کردند و به عنوان مثال شخصی از یک شهر دیگری چهارده روستا را تصرف کرده و هزاران هکتار را مالک شده و در اصلاحات ارضی آمده که وقف خاص کرده و امروز فرزندان آنها بازگشتند و مالکان و در واقع کشاورزان را از این روستاها اخراج و زمین هایشان را تصاحب می کنند و همان طوری که خوشبختانه چندی قبل رئیس دستگاه قضا این موضوع را مطرح کرد این موضوع باید بررسی شود که این هزاران هکتار را از کجا آوردند و با چه انگیزه‌ای وقف خاص کردند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، یادآور شد: چرا دستورات وزارت خانه شما در مورد راه‌ها توسط عوامل اجرایی به موقع انجام نمی شود؛ بعد از سرد شدن هوا آسفالت به درد نمی‌خورد و نباید نوشدارو بعد از مرگ سهراب شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس دوازدهم خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: بانک‌ها در پرداخت وام‌های تکلیفی مانند فرزندآوری، اشتغال، ازدواج و مسکن کوتاهی می‌کنند؛ چرا بانک ها برای خودرو تسهیلات دارند؟ مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قدم خوبی برداشت و بر این اساس مالیات بر ارزش افزوده را یک درصد افزایش داد چرا تحقق پیدا نکرد؛ این امر باعث رنجش بازنشستگان عزیز ما شده است امیدواریم  این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز