خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار سیاری:

نیروی انسانی تاثیرگذارتر از تجهیزات و فناوری در جنگ‌هاست

نیروی انسانی تاثیرگذارتر از تجهیزات و فناوری در جنگ‌هاست
کد خبر : ۱۵۳۸۳۲۱

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده گفت: نقش فناوری در جنگ های حال و آینده حائز اهمیت است اما مهمتر از آن مولفه نیروی انسانی است که تاثیرگزارتر از مولفه های دیگری چون تجهیزات و فناوری است.

به گزارش ایلنا،امیر دریادار حبیب الله سیاری  ارتش در چهارمین جشنواره طرح های فرهنگی مصباح اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا و یگان های تابعه، با اشاره به اهمیت داشتن نگاه راهبردی برای نیل به اهداف مورد نظر در طرح های مختلف گفت: ما بایستی در طرح ها و برنامه های پیش روی خود، نگاه راهبردی و نقشه راه داشته باشیم و با ترسیم نقشه راه، تمام تلاش خود را برای نیل به اهداف مورد نظر سازمان به کار بگیریم.

وی با اشاره به شاخصه های ستاد الگو، تاکید کرد: تحقق شاخصه های ستاد الگو بنا بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) شامل ۵ ویژگی است که عبارت از، کارآمدی، چابکی، پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت دار، ارتقاء هماهنگی، انسجام و هم افزایی است که چنین ستادی قادر به تصمیم سازی برای فرمانده ارتش در اجرای سه ماموریت مهم دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت نقش فناوری و نیز نیروی انسانی در جنگ های آینده گفت: نقش فناوری در جنگ های حال و آینده حائز اهمیت است اما مهمتر از آن مولفه نیروی انسانی است که تاثیرگذارتر از مولفه های دیگری چون تجهیزات و فناوری است چرا که اگر نیروی انسانی ما از نظر ایمان و اعتقاد دچار ضعف باشد با شکست مواجه خواهیم شد و لذا امروز نقش باورهای دینی و اعتقادی در پیروزی در جنگ ها به ویژه جنگ ترکیبی دشمن بسیار قابل توجه بوده و میزان ایستادگی و مقاومت رزمندگان را در نبرد افزایش می دهد.

دریادار سیاری با تشریح اهمیت نقش بصیرت و معنویت در فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) اظهار داشت: بصیرت قطب نمای حرکت است و بدون قطب نما، به سرمنزل مقصود نخواهیم رسید، امروز دشمن به واسطه جنگ ترکیبی، اوضاع را غبارآلود کرده است و در این شرایط لازمه ارتقای توان رزم در مقابله با دشمن، داشتن بصیرت و معنویت است.

وی در پایان نقش طرح های فرهنگی مصباح را در تعالی معنوی و بصیرت افزایی کارکنان و خانواده ها بسیار مطلوب دانست و عنوان کرد: طرح های فرهنگی مصباح در بالا بردن دو مولفه بصیرت و معنویت کارکنان و خانواده های ایشان نتایج ارزشمندی داشته است لذا اهتمام ویژه دست اندرکاران به اجرای کامل این طرح ها بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز