خبرگزاری کار ایران

معارفه استاندار جدید همدان

معارفه استاندار جدید همدان
کد خبر : ۱۵۳۷۸۷۵

مراسم معارفه استاندار جدید همدان و تکریم استاندار قبلی این استان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، در این مراسم حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار جدید همدان معرفی و از خدمات علیرضا قاسمی فرزاد استاندار قبلی قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم با اشاره به لزوم نگاه تخصصی در عزل و نصب ها گفت: آنچه مردم از ما می خواهند خدمت است.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه استاندار جدید همدان افزود: همه کسانی که به فکر مردم هستند باید حامی و کمک حال دولت باشند، چرا که کمک به دولت موجب رفع گرفتاری‌های مردم می شود.

وی مسکن و اشتغال را مهمترین مطالبه در برهه کنونی دانست و افزود: فرصت خدمت بسیار کوتاه و گذراست و در این فرصت باید خدمت صادقانه به مردم، و تلاش برای رفع مشکلات آنان در اولویت باشد.

آیت الله شعبانی موثقی بیان کرد: صنعت اول استان کشاورزی است اما در استان با بحران آب مواجه ایم و صنعت دوم گردشگری است در حالیکه همدان به جایگاه اصلی خود دست نیافته است.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان نیز در این مراسم گفت: دولت بهترین و مناسب‌ترین گزینه را به عنوان استاندار همدان انتخاب کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اطمینان داد که استاندار جدید می‌تواند استان را با سرعت به سمت توسعه، پیشرفت و تعالی پیش ببرد.رنجبرزاده از استاندار جدید همدان خواست با انسجام و همدلی، دست در دست هم، دغدغه مردم در زمینه اقتصاد و اشتغال را بر طرف کند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم معارفه استاندار جدید همدان با اشاره به عملیات موفق "وعده صادق ۲" گفت: این عملیات راهبرد اساسی نظام برای مقابله با دشمنان را نشان داد و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید.

حمیدرضا حاجی‌بابایی ادامه داد: در عرصه‌های بین المللی هدف بزرگی را دنبال می‌کنیم و انقلاب ما بر اساس ارزش ها نهاده شده است و به ارزش‌های آن اهمیت می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان کارها با یک وحدت رویه و صمیمیت خاصی پیش می‌رود، افزود: همدان به عنوان یک استان فرهنگی در سطح کشور شناخته می‌شود و استاندار جدید باید در کارهای خود به این موضوع توجه کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: استاندار پیشین همدان اخلاق‌مدار بود و با هماهنگی مناسب کارهای بزرگی را در استان به ثمر نشاند.

وی تاکید کرد: اراده مجمع نمایندگان استان بر این بود که دولت و وزارت کشور استاندار همدان را انتخاب کند و نمایندگان مجلس دخل و تصرفی در تعیین استاندار نداشته باشند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز