خبرگزاری کار ایران

میرزایی در نطق میان دستور:

دنیای استکبار و صهیونیست‌های ملعون بدانند چراغ الهی را نمی‌توانند خاموش کنند

دنیای استکبار و صهیونیست‌های ملعون بدانند چراغ الهی را نمی‌توانند خاموش کنند
کد خبر : ۱۵۳۷۰۸۴

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دنیای استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های ملعون بدانند چراغ الهی را نمی‌توانند خاموش کنند و آنان پست‌تر از آنند که بتوانند اراده الهی را تغییر دهند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا میرزایی در صحن علنی امروز ( سه شنبه، ۱۰ مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: مجاهد کبیر، سید عزیز، پرچمدار جبهه مقاومت، افتخار دنیای اسلام و دبیر کل حزب الله لبنان به شهدا پیوست؛ او پرورش یافته مکتب حسین بن علی ( ع ) و شاگرد ممتاز امام خمینی ( ره ) و یار وفادار و صدیق رهبر معظم انقلاب بود؛ او راه پرنور شهدا و شهیدان سید عباس موسوی، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل، سردار همدانی و شهید نیل‌فروشان و راه هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی را پر نورتر ساخت؛ او نهال گران سنگی را که از شهید سید عباس موسوی تحویل گرفته بود به درخت تناوری تبدیل کرد که عزت دنیای اسلام شد.

وی ادامه داد: دنیای استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های معلون بدانند چراغ الهی را نمی‌توانند خاموش کنند و آنان پست تر از آنند که بتوانند اراده الهی را تغییر دهند.

نماینده مردم بروجن در مجلس دوازدهم خطاب به مسئولان، گفت: وظیفه سنگینی بر عهده دارید و نباید به نحوی عمل کنید که دشمنان باور کنند مرعوب آنان شده اید؛ پیشتاز این میدان ما بودیم و هنوز هم هستیم و دشمن آخرین شگردهای خود را به کار می برد وعرصه را باخته است و باید با تمام توان صحنه را تغییر دهید؛ دنیای اسلام منتظر شما است و امت اسلامی در انتظار انتقام است و هرگونه تعلل نتیجه خسارت باری را در پی دارد.

میرزایی ادامه داد: نباید اجازه داد دشمن زمین خورده مجدداً قد علم کند در این رابطه ملت ایران و امت اسلامی همراه و پشتیبان مسئولان هستند و باید هر تدبیری دارند زودتر به کار گیرید زیرا صبر امت اسلامی به سر آمده است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: استان چهارمحال‌ و بختیاری وارد فصل سرما شده چرا به قانون عمل نکرده و بودجه‌های این استان را برای انجام پروژه‌ها آزاد نمی‌کنید؟

عضو کمیسیون کشاورزی از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی خواست که به کشاورزان این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا توجه کنند و افزود: هنوز ۴۲ همت از طلب مربوط به خرید گندم از گندم‌کاران داده نشده؛ کمیسیون کشاورزی ۴ مرتبه با رئیس‌جمهور مکاتبه و دو جلسه حضوری داشته است چرا منتج به نتیجه نمی‌شود؟ تسهیلات تکلیفی بخش کشاورزی فراموش شده است و وام ازدواج جوانان و ودیعه مسکن پرداخت نمی‌شود در این رابطه به عشایر بی‌هزینه چه کمکی کرده‌اید؟

میرزایی خطاب به وزیر صمت، گفت: مردم چهار محال و بختیاری به ویژه شهرستان بروجن نیازمند مساعدت ویژه و منتظر سفر شما به استان هستند.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینکه این وزارتخانه زیربنای اصلی کشور است، ادامه داد: دانش‌آموزان آینده کشور ایران هستند به فرهنگیان چرا توجه نمی‌شود؛ این قشر دغدغه معیشت خانواده خود را دارند بنابراین این وزارتخانه باید وجهه همت مسئولان در سطح کلان باشد و این افراد را دریابند.

 نماینده مردم بروجن خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: پروژه‌های آبی این استان به ویژه شهرستان بروجن همچنان معطل بودجه است ضروری است دستور دهید بودجه‌های مربوط به سدسازی و انتقال آب این استان هر چه زودتر آزاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز