خبرگزاری کار ایران

بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی؛

جبهه مقاومت با خون شهدایش، نیرومندتر خواهد شد

جبهه مقاومت با خون شهدایش، نیرومندتر خواهد شد
کد خبر : ۱۵۳۶۱۷۶

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در بیانیه ای، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و یارانش، خواستار اتحاد کشورهای حامی جبهه مقاومت، دیگر کشورهای اسلامی و همه ملت‌های آزادی‌خواه برای اقدامی پشیمان کننده علیه رژیم صهیونیستی شد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا  وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

در میان سکوت سران کشورهای اسلامی و بی‌تفاوتی نهادهای بین‌المللی بی‌خاصیت و همدستی کشورهای استعمارگر، یک سال است که جنایات رژیم صهیونیستی وجوه جدیدی پیدا کرده که رذالت این جرثومه فساد را آشکارتر نموده است.

شهادت سید جبهه مقاومت که در عین صلابت او و جریان حزب‌الله در اوج مظلومیت رقم خورد، غمی جانسوز را در جان آزادی‌خواهان جهان وارد کرد.

یقیناً جبهه حق با شهادت سرداران رشیدش متوقف نخواهد شد و خون شهدای مقاومت درخت تنومند جبهه مقاومت را نیرومندتر خواهد ساخت.

فرمایش مولا امیرالمؤمنین علی -علیه السلام- را از یاد نبریم که فرمود: «به شما گفتم با آنها بجنگید قبل از آن‌که با شما بجنگند. به خدا سوگند هیچ قومی در سرزمین خود نجنگید مگر این‌که خوار و ذلیل شد.»

با حکم رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین، دیگر حجت بر همه تمام است و انتظار می‌رود نه تنها کشورهای حامی جبهه مقاومت که همه کشورهای اسلامی و همه ملت‌های آزادی‌خواه در اتحادی تاریخی، واکنشی درخور داشته باشند و در اقدامی دشمن‌شکن، پشیمان‌کننده و قاطع برای پاک کردن این لکه ننگ بشریت از صفحه روزگار عمل کنند.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و یارانش را به آقا امام زمان - عجل الله تعالی فرجه الشریف - رهبر معظم انقلاب اسلامی - ادام الله ظله الشریف - مراجع معظم تقلید، اعضای حزب الله و مردم لبنان، رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز